Ferhat Kändis Del 2

Ferhat Kändis
Nää, måste träna lite till faktiskt så imorgon på eftermiddag visar jag tricket. Dessutom så finns det ingen som kan filma bra när jag gör tricket förutom Fethi och han är hemma just nu och tittar på champions league. Så imorgon efter skolan får han hjälpa mig och filma. Men som sagt, jag lägger upp ett nytt magic trick här på bloggen. Förresten, jag lovade er inte att jag ska lägga upp idag utan jag sa att ifall jag hinner så gör jag det. Men däremot så lovade jag att lägga upp det innan fredag kväll så det blir säkert imorgon ni får se tricket.

Nu får vi gå över till Ferhat Kändis, ni kanske inte fattar vad jag menar med det. Det är nämligen så att jag klipper ut mitt huvud från en bild och sätter in det i någon kändis kropp. Många av er har redan sett del 1 men ni som inte har gjort det, klicka HÄR så förstår ni vad jag menar :D. Så nu är det dags för DEL 2.
Juste, glöm inte att ni kan tipsa om vilken kändis ni vill se mig som så på nästa Ferhat kändis lägger jag upp det ni tyckte haha. Men ska vi köra igång? Här får ni DEL 2.

Vi börjar med lite enkelt först. Här ser ni Ferhat McDonald (Ronald McDonald)


Här ser ni Ferhat BORG (Björn Borg), legenden :).


och här får ni sista bilden och det är Ferhat BANK (Tyra Bank)


Haha så vad säger ni om dessa bilder? Vilken av dessa bilder var den BÄSTA tycker DU?
Kommentera nu, vill veta.

Del 3 kommer nästa vecka så om du vill se mig som din favorit kändis KOMMENTERA det då och nästa vecka kommer du se mig som de :D.

Glöm inte att fortsätta rösta.
För att rösta klickar du på den här bilden nedanför.
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefin:

skriven

ahahaahahahahahaahahah den första var klart bäst :D

3 kastella:

skriven

Svar: Jasså gött för dig :) . Ja, det är många som blir de nu . inte bra de :/ :P

5 jenny:

skriven

tack för rösten! hoppas allt är bra med dig idag!!

7 jenny:

skriven

jag gjorde en extra menyrad och klista in det där :) Du kan hitta hur du gör det på designadinblogg.se

9 jenny:

skriven

ferhat bank var ju bäst :P och mcdonald...och borg :)

11 SINEM:

skriven

hahhahahha foo:P garvar ihjäl mig

13 Farbror:

skriven

hahaha fan Ferhat Bank

Du e så sött Ferhat jag börjar bli orolig

du byter inte väl stil va hahahaha

15 hazal:

skriven

hahahahha

17 Volkan kizil:

skriven

DU PASSAR BÄST SOM TYRA

2 Josefine

skriven

hahahahaha du e så jävla skön ferhat, du får en alltid att skratta :D:D:D

4 Deniz

skriven

hahahhahahaha cook fuul:P

6 foo

skriven

shit vilken bild asså clownen...stackars barnen om dem ser en sånn deprimerad clown..kommer dem inte sova gott....kunde du inte åtminstone le för guds skull..pee tuji..ci moriza...om hon inte vill ha halsbandet så vill hon inte..zorla güzellik olmaz...tamam du har blivit dissad acceptera..vrf blir du moriz pe...tänk på barnen..du jobbar ju i mcdonalds åxå..

8 jenny

skriven

http://www.designadinblogg.se/2008/may/tva-menykolumner.html



där ska det vara :)

10 Rojvan

skriven

vem e foo, skicka fler ibrahim uzun hava låtar. de e sköna hahaha

12 Freppa uknow

skriven

Haha fan va cool :D

14 Anonym

skriven

haha foo du e riktig skön,, anledningen till att jag kikar in på ferhats blogg är för att läsa dina kommenterar,, du kanske ska skapa en egen blogg

16 mike uzunel

skriven

1.

blogg e för 13 åringa tjejer + ferhat!

2.

hej haha idag haha jobba jag haha SLUTA SKRIV HAHA HELA TIDEN!!

3.

Du e så rolig oh ja dör:)

18 Ferhat

skriven

HAAHAHAH Ferhat tatlises! hahahahaa skönaste bree wallah