Inga fula ord här

Allmänt
Så, nu har man tittat på TV och dessutom snackat med min EX Sandra om det hon kommenterade tidigare idag. När hon loggade in så skrev hon genast ''Visste inte att du kunde se IP adress och förlåt för det jag gjorde''. Efter en lång snack på MSN så sa hon att det INTe var hon som skrev utan att det var hennes kompis. Men hur kommer det sig? Först säger hon förlåt för att hon skrev det och efter en stund så skyller hon på sin vän??. Jag tror förstås inte på att det var hennes vän utan jag är säkert på att det är hon, för hon skrev ju i början och konversationen att hon ber om ursäkt för det hon skrev. Men men, problemet är troligen löst och jag förstår att många av mina besökare blev lite sura på henne men som sagt, det är över nu och vi får se om man får fler såna där kommentarer.
Förresten HIF (nummer 19) vill berätta till dig om att jag tog bort din kommentar för att du inte har rätt att säga så, jag förstår att du är också sur men såna där ord ska inte förekomma här på bloggen. Nu menar jag inte att det gäller bara dig utan ALLA som kommenterar.
Nu är det skönt att jag har redat ut allt detta och får börja blogga som vanligt.

Under den här veckan kommer jag visa er en ny trick jag gör, för det var väl länge sen jag gjorde en sist. Sen så ska jag börja lägga upp mer bilder när jag bloggar. Eftersom på veckans fråga så tycker hälften av alla som har röstat att jag ska lägga upp fler bilder och det ska jag göra nu, lovar.

Hm, hade något mer att säga men har f*n glömt. Aja får blogga igen när jag kommer på vad jag tänkte säga. Vi ses om nån timma igen :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefine:

skriven

Vi für hoppas inte! JAg menar världens BÄSTA blogg ska inte behöva tsättas för südant! Saknar pratstunderna nu..e snart hemma i Sverige(det normala landet) igen;)<3

3 Alina:

skriven

Ta chansen och var med på gissa bilden vetja! :)

5 esra.d:

skriven

ja tror att den där sandra e avundsjuk på dig.

2 nesli

skriven

haha nu er du att de inte ar ja =D

4 Chrille

skriven

ohh e sugen o se på tricket som kommer:)

6 foo

skriven

we esra da basa...konuyu kapat...olayı büyütmeyelim..aaa lüften ama yaa..rica ederim yäni...d slut diskuterad..acı fea zora..e na depresiyona kava...kamişa fae mawi lele