Svar på din fråga Alex

Allmänt

God morgon. Hur är det med er idag? Själv mår jag bra och funderar på om jag ska ta och plugga snart för jag har inte gjort det på några dagar nu haha. Idag är det inte träning så jag kommer istället åka till lillebroshans träning, nu får jag äntligen se hur de spelar haha. Min lillebrosha är alltså 9 år.

Om en månad och en dag blir min blogg nämligen ETT ÅR. Jag kan inte fatta att jag har haft min blogg i ett helt år. När bloggen fyller ett år, den 30 oktober, så kommer jag ha en massa ''aktiviteter'' här på bloggen, som tävlingar o.s.v. Kommer bli en roliga dag på bloggen, jag lovar :). Så missa in det här.

Förresten, jag fastar idag också och det är sista dagen idag sen är ramadan över. Eftersom att jag nu inte kan äta frukost så ska jag ta och plugga på vård- och omsorg istället. Vi ses senare.

Juste, svar på din fråga ALEX:
Jag förstår att jag skriver samma sak varje dag alltså om träning, jobb o.s.v men som jag alltid har sagt så kommer bloggen vara så här framtill nyåren. När jag börjar plugga så kommer bloggen inte vara lika tråkig som du tycker jag lovar för det finns det mycket och skriva då. Dessutom så har jag frågat er flera gånger om vad mer ni vill jag ska skriva om på bloggen och många tycker att bloggen är bra som den är. Men nu lovar jag dig och alla andra att jag ska ändra på det här nu, ska skriva mer om det som händer runt i världen o.s.v. Men jag vill då att ni också gör en sak, nämligen att ni kommenterar mer så jag förstår att det är ungefär sånt saker ni vill läsa här på bloggen.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 släkting:

skriven

hah okej:)

2 mmetink.

skriven

allting är okej det är roligt att läsa om din utbildning osv.