Dagens träning

Hammarby P95

Kom precis hem från träningen och sitter just nu och äter KitKat Chunky haha. Dagens träning hade vi i Skarpnäck och det gick väldig bra faktiskt. Det var som sagt teknik träning idag och många har verkligen fått lite bättre teknik men de ska bli ännu bättre så därför har vi teknikträning på måndagar :). Skulle egentligen ha varit hemma om ca 30min men eftersom att vi slutade träningen 30min tidigare så kom jag hem tidigare haha. Men som sagt, dagens träning gick jättebra och alla spelade bra faktiskt. Tyvärr tog jag inga bilder men hann typ bara ta några bilder och den bilden ovanför den här texten var den bästa :) haha, tog bilden med iPhone.

Tack till alla som röstar på min blogg för jag är etta nu och det är kul och se det. Men fortsätt och rösta dagligen så jag ligger etta hela tiden haha. Om ni inte vet hur man röstar så är det bara att fråga, kan kanske skriva en lite kort guide om hur man röstar och kommenterar senare :). Har dessutom sett att ni har blivit bättre på att kommentera haha, fortsätt så här alla :).

Innan jag avslutar denna inlägg vill jag säga till Foo och Sevgi samt Zirbo att halsbandet är inte från pazar utan den är köpt i Ankara (Turkiets huvudstad) och så kostar den inte heller 5kr, era dummar kurder hahaha. Aja alla, nu ska jag titta lite på TV men vi ses ikväll.

Hur har ni haft det idag?
Kommentera :) (räcker bara om ni skriver ''bra'' haha)

Glöm inte att rösta :)
image138

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Josefin:

skriven

"era dumma kurder" hahahahahahahh XD

3 majsan67:

skriven

näää skojar bara, du skrev ju att det räckte med att bara skriva bra, då gjorde jag ju det ju ;)



jag har inte röstat, har fullt upp med att hålla reda på var jag befinner mig, att då oxå hålla reda på att rösta på bloggar där går då min gräns, då drabbas jag nog av utmattningssyndrom alldeles för fort haha ;)

5 anna:

skriven

Sv: Jo jag har haft en riktigt bra dag själv då ? :)



Tackar din är också riktigt bra =)!

7 anna:

skriven

JO. Det tänker jag börja med! Men jag har Ganska lite tid när jag skriver men jag ska försöka få in lite bilder så det blir lite roligare =)!

9 kastella:

skriven

jodå dagen har varit helt okej. är sjuk nu det är lite surt :( . tack så mycket :) . Din verkar vara en bra blogg ska fortsätta läsa :)

11 Sanna:

skriven

Åh tack så mycket :) Det gör mig glad. Ska fortsätta i den här takten då!



Jodå, det har varit en bra start på veckan. Hur har din dag varit? :)

13 Jenny:

skriven

Kul att du gillar min blogg:)Din blogg verkar också intressant!

15 foo:

skriven

fae..fan mitt hjärta asså.snyft aze na bigrim...vadå dum..suce mina magi...d du som har blivit lurad hala hala..pee den kostar visst 5kr..ok för att du ska må bättre den kosta 6kr..men ändå du har blivit lurad i ankaras pazar haha..magi xa rezil kir suce ji tave ma....am karagone..

17 foo:

skriven

zlatan e zlatan...foo e foo.....

19 foo:

skriven

haha typsik kurd..vems son eru..haha nej vi e inte släkt

2 majsan67

skriven

bra ;)

4 Josefin

skriven

sv: min version är bäst;D

6 anna

skriven

sv: Det var ju jätte bra! :)

Har du nått förslag om vad jag mer kan skriva om i bloggen eller tycker duatt jag ska fortsätta som jag gör ?=)

8 Elin

skriven

Jag har haft en jättebra dag :) hur har din varit? :) tack så jättemycket!

10 Changie

skriven

En ifrån seimei.blogg .. Kul att du hittade till oss =P. Trevlig att du jobbar inom vården keep it up =D!

12 EvlajnDesign

skriven

Svar: Ja självklart kan jag det :) Skicka en beställning så fixar jag det =)

14 Brunetten Sanna E

skriven

du får en telepatipuss! :D

16 hirbo

skriven

hahaha va ki le .. fo vems son e du ? hahah skoja men allvarlig vem e du ;P

18 hirbo

skriven

men seriöst vad heter du ?

20 foo

skriven

ja e näsmodell.. mitt artist namn e fodelicious..brukar komma med i tidningar