Vem vet mest?

Allmänt
Kom nyss från farmor och när jag kom dit var Özgul (Mirhans mamma), farmor, farfar och Makbule (farbrors fru). Jag pussade som sagt deras händer, det är de vi gör under bayram. Så jag satt där och lekte med Mirhan efter en stund så pratade Aynur, kusin, om hur jag gör mina magic trick. Hon tror att jag klipper så jag bestämde mig att göra en trick framför henne och när jag gjorde det så blev hon tyst haha, nu vet hon att jag INTE klipper när jag gör mina trick.
Juste, jag kommer visa er en ny trick någon gång under veckan. Jag vet att jag inte har lagt upp en ny trick på länge men anledningen till det var att jag inte har så mycket tid. Men jag lovar er, jag kommer visa en ny trick under den här veckan :). Sen så ska jag sätta igång ''Veckans bloggar''-tävling snart också :).

Nu ska jag titta klart på ''Vem vet mest?'' som går på SVT 2 nu. Så vi ses senare på kvällen.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 esra.d:

skriven

roligt:)