Är i Stockholm

Allmänt
God kväll bloggen. Äntligen så är man hemma här i Stockholm. Känns så skönt och vara här. Resan hit gick bra men det var jobbigt. Grejen var att när jag bokade biljetterna så skulle jag ta tåget från Sundsvall C till Gävle där jag byter tåg. Men det visade sig att tåg inte åker från Sundsvall pga banarbete så istället fick vi ta BUSSEN till Gävle. Jag gillar egentligen inte att åka buss men den här var skön. Iaf, efter ca 2 timmar och 40min var man framme i Gävle och skulle sedan ta tåget som åker i 1 timme och 30 min. Väl inne i tåget träffade jag min klasskamrat, Asha, med hennes son, Victor. Så resan från Gävle var åtminstone mycket roligare och tiden gick snabbare också. Så jag var framme i centralen 18.30 och fick sedan åka hem med tunnelbanan.
Är otroligt hungrig och ska äta spagetti med köttfärssås nu. Ska bli skönt att äta mammas mat haha. Ska kanske senare gå hem till min farbror :).

Imorgon ska jag klippa mig och gå till Skärholmen för att köpa kläder mohaha :). Jaja, vi ses nu ;)

Kommentera inlägget här: