Fick vaccin

Allmänt
Är just nu i skolan, glömde och blogga när jag kom hem efter att ha varit i sjukhuset. Jag var som sagt i sjukhuset för att se om jag hade nån immunskydd mot sjukdomen TBC. Det visade sig att jag inte hade det och fick därför vaccin på plats. Jag var inte den enda som fick det utan nästan alla fick det. Det sved lite efter att jag fick vaccinet men det gick över efter några minuter. Nu kommer jag få ett ärr av denna vaccin. Jag förstår inte varför man får ett ärr när man tar just vaccin :S. Får kanske ta reda på det själv =).

Idag har jag planerat att vara i skolan och bara plugga. Vet ännu inte med vem jag ska plugga eftersom ingen är här. Fille och de skulle vara här men det visade sig att de inte var det utan kommer senare. Så vi får se om det kommer någon annan som jag kan plugga med under tiden. Det är ju jobbigt och plugga själv om jag ska vara ärlig.
Kommer vara här i skolan typ till kl.14 och sedan gå hem för att städa. Sen kommer jag troligen försöka plugga på kvällen också.

Glöm inte att gå med i teamet jag skapade på facebook för ett par månader sedan. Just nu är det 205 medlemmar och det har ökat rätt snabbt faktiskt. För nån vecka sedan var det ungefär 172 medlemmar. Så om du har Facebook och vill gå med i gruppen, klicka då på bilden här nedanför:

Nu måste jag sätta igång och plugga. Vi ses

Kommentera inlägget här: