Måndag

Allmänt
God morgon. Kunde inte blogga igår eftersom att internet inte funkade för mig. Det slutade plötsligt funka så jag försökte ett tag för att få igång den men lyckades aldrig. Så fick istället vänta till idag hehe.

Idag är det måndag och jag är som sagt ledig. Men jag vaknade så här tidigt för att jag ska plugga och städa lite här hemma. Senare vid kl.10 ska jag till skolan för att plugga. Så idag och imorgon kommer jag bara plugga eftersom att jag har tenta på onsdag. Så det innebär att jag kanske bara skriver ett inlägg till idag och imorgon blir det bara ett. Sen är jag tillbaka på onsdag och kommer blogga som tidigare hehe.

Som sagt, ska plugga nu och sen ska jag till skolan. Så jag bloggar igen när jag har kommit hem och det blir runt kl.17 tiden så vi ses nu. Ciaoo, hoppas ni får en trevlig dag =).

Kommentera inlägget här: