Tre dagar kvar

Allmänt
God morgon eller förrmiddag kanske? Hur är det med er idag? Själv mår jag bra.

Vaknade för ett par timmar sedan och det första jag gjorde var att sitta vid plugget och bara plugga. Jag fortsatte och renskriva mina anteckningar och lite annat. Är snart klart så sen är det bara att plugga på det jag har skrivit. Det är ju nu bara tre dagar kvar till tentan och samma dag så åker jag till Stockholm, woohooo.

Som ni kanske har märkt har jag under den här veckan inte varit så aktiv på bloggen. Jag har typ bara skrivit ett-två inlägg per dag men detta beror ju på att jag är koncentrerad på plugget och det är mycket att göra. Så som sagt, snart är tentan över och då är man tillbaka och kommer blogga som förut =).

Snart ska jag äta och sen ska jag till skolan för att plugga med Maria, Sophia, Jessica och Ronja. Maria smsade mig för en stund sedan och frågade om jag ville plugga med de och såklart att jag tackar ja :). Annars skulle jag vara hemma och plugga, tror jag. Aja nu måste jag äta frukost för de väntar på mig i skolan. Vi ses på eftermiddag när jag har kommit hem =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

varför pluggar du inte med fille och hanna längre som du gjorde för?

2 Hanna

skriven

för att när det kommer in tjejer i bilden så duger man inte längre :) speciellt tjejer som man tidigare inte tyckte om men nu helt plötsligt är så viktigare att ens riktiga vänner som alltid ställde upp inte är värda att höra av sig till längre...