Två bilder från festen

Allmänt
Är otroligt trött och orkar inte plugga mer faktiskt men jag måste. Så jag ska inte ge upp utan får fortsätta sitta här vid plugget och plugga. Har tänkt plugga i några timmar till och sedan lägga mig. Det jag gör nu är att jag renskriver typ mina anteckningar och lite annat sen ska jag bara plugga på det =).

Fick för nån timma sedan två bilder från Maria som hon tog igår på festen. Hon skickade fler bilder men tyvärr ville inte Maria eller Sophia att jag ska lägga upp de bilderna så då får ni bara dessa två bilder haha =). Kan samtidigt berätta att jag köpte min tröja från MQ, snyggt va???

Från vänster: Jessica, Sophia, Maria, Ronja och sen jag.

Nu måste jag sätta igång och plugga. Vi ses därför imorgon istället, tror inte att jag orkar blogga mer idag =). Ciaooo.

Kommentera inlägget här: