Gamla tentor

Allmänt
Tjenare alla. Allt bra med er idag? Själv mår jag otroligt bra och är dessutom glad över att solen skiner samt att det är så varmt ute. Skulle vilja sitta ute och plugga men tyvärr så är alla bänkar utanför upptagna så istället får jag väl ha fönstrett öppet här hemma och plugga haha. Ska dessutom ta en promenad sen =).

Så här ser det ut utanför mig just nu =)

Jag var idag i skolan och pluggade. Satt först själv ett tag men sedan smsade Fille mig och sa att de har också kommit till skolan så jag gick till de och försökte plugga. Men jag bara satt där i ca 20min och sedan gick därifrån eftersom att jag inte orkade. Istället kom jag hem, åt, vilade och pluggade. Men jag ska fortsätta plugga snart.
Det jag just nu pluggar på är gamla tentor och ska senare läsa boken samt åhörakopior som vi fick av läraren. Så hela veckan blir bara plugg och på onsdag har jag tenta. Samma dag åker jag till Stockholm =), ska bli så skönt att få åka bort lite från Sundsvall faktiskt =).

4 gamla tentor jag pluggar på =)

Aja nu måste jag laga mat till mig och sedan gå till skolan för att skriva ut några papper =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Mikail:

skriven

Ferhat vi har skrivit ett inlägg bara om dig läs och kommentera