Bloggkungen är....

Allmänt
Tack för alla kommentarer och nu är det klart om vem som är bloggkungen enligt er i alla fall. I början stod det lika mellan mig och Amir (Gaybloggen) men de sista kommentarerna avgjorde och den som blev vår nya bloggkung är....:

......Jag, enligt er då :)

Så jag tackar alla som rösta på mig men ändå har jag lite svårt och se mig som bloggkungen. Jag tycker att Amir (Gaybloggen) passar som bloggkungen just nu då han har mer läsare och har en större blogg. Men kul att ni ändå tycker att jag är värd att vara bloggkungen :).

Nu ska jag fortsätta och ruttna vid datorn haha. Men vi hörs imorgon som vanligt, sköt om er och god natt :).

Glöm inte att följa bloggen via bloglovin:

bloglovin

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 linda:

skriven

hehe, allt är bra. hur är det sj?

3 adam lagerström:

skriven

sv: hade tailsweep på min förra blogg, men nu i början blir det bara lite b-grejer.. men tailsweep är intresserade efter 6 månader..



men de har lovat mig stora annonser, men nu i början blir det bara skit !



men får väl in någon/några tusenlappar i början :D



fick ihop till 11 000 på min förra i månaden.. SNITT

5 Cecilia:

skriven

Haha LÄTT! Jag bangar inte på en chicken Jr ^^ Men föresten, jag börjar gymma nu i veckan. Power to me! Vi kommer bli snygga nu i vinter hörru! Haha

7 Anonym:

skriven

Svar: Gött att du blev bloggkungen! :)

Jodå, allt är bara bra med mig

9 Pontus:

skriven

Glömde namn & Url, haha :D

(min kommentar är den förra)

11 Ferhat:

skriven

13 irene:

skriven

kul att du vann :)

har inte sätt din blogg innan men ska väl börja läsa den om den blev vald till bloggkungen liksom ;D men eftersom jag inte vet tkr jag som dig.. gaybloggaren är bäst :) haha , det är bara bra med mig självdå?

15 Mell:

skriven

hahaha klockren :D

17 Yoursooofine^^:

skriven

jadu dagen som varit har varit lugn dagen som kommer snart är stan dag :D själv?

19 Ano:

skriven

jaa :)

underbart vackert

21 Anonym:

skriven

jo tack , det är allt bra faktiskt. mycke läxor o skit men men (; självdå? <3

23 M:

skriven

åh vad härligt,

haha.

vad ska du göra idag då ? :)

25 josefin:

skriven

Ferhat, min lilla bloggkung :) hihi, jag mår bra förutom foten, dudå? kram!

27 Jenny:

skriven

Haha najs att du vann ;)

Jo det är väl ganska bra med mig.

Hur är de själv? :)

29 Du vet inte:

skriven

du kan ju ta miug som bloggdråtning :p haha

31 Sessan:

skriven

Grattis ;)

33 Nelly:

skriven

Klart du är bloggkungen. ( du är den enda killblogg som jag läser:) )



Svar. Allt är bra med mig men känner mig konstig, ont i huvudet och förkyld men sinnet mår bra:)

sj=?

35 Amir säger att bloggkrigen är uppgjorda:

skriven

Missa inte när amir erkänner att bloggkrigen mellan all i kändiseliten är uppgjort.. Dem har aldrig varit osams eller hur e de ? Kika in på bloggen och ta red apå de..



Glöm inte blogg om inlägget :)



http://Radiopojken.blogg.se

2 adam lagerström

skriven

hade tailsweep på min förra blogg och några till.. men kommer bli lite b-grejer i början tills jag haft den i 6 måndader. då har tailsweep lovat mig igen..

skaj ju få ha stora annonser..



sv: ska bli väldigt kul :D

4 Bella

skriven

Okey.... :P



Joda det är allt bra :) Lite förkyld fortfarande, men är på bättringsvägen :)



Sj då?

6 Anonym

skriven

haahah du får gärna vara bloggking för mig ;)

mhihi fin blogg :D

8 Ebba

skriven

haah så det stof mellan dig och amir . . humh en svår där men jag hade nog röstat på dig amir är . . ja vad är han ? haha .

10 Pontus

skriven

Glömde namn & Url, haha :D

(min kommentar är den förra)

12 sandra

skriven

sv: tack så mkt!:)

hm.. vet faktiskt inte vem jag tkr är bloggkung.. svår fråga! men ska klura lite på den.

14 Liivan

skriven

Grattis grattis till bloggkungen! Haha! Är glad för din skull! :)



Allt är jättebra med mig tack! Ska dock upp väldigt tidigt imorgon men jag är alldeles för pigg för att sova. Hatar när det blir så. Då visar det sig bara att jag aldrig kommer upp imorgonbitti haha! :D Hur mår du? Kram!

16 ClaudiaAmanda

skriven

Sv: Oh grattis ;D



ja det är bara bra, känner mig hungrig faktiskt. Själv? :)

18 Emmelist

skriven

jo allt är bara bra...hur är det själv?

20 Yoursooofine^^

skriven

tusen tack :D

22 MY . FASHION . BLOG .

skriven

sv, jo tack. sj?

24 Mickis

skriven

Stort grattis till dig då :)

26 Anna Rosén

skriven

Sv; Det var väl det jag visste. Att Ferhat skulle bli the blogg king ;P



Jo det är bra ;D Ska på läger idag ;P

Hur är det själv?

28 Emma

skriven

Har faktiskt inte läst hans blogg :P

30 Michael Jackson - Minnesblogg

skriven

Ha en bra dag! :)

32 Emilia

skriven

Sv: Jadå, det är finfint :)

34 jannike

skriven

nej tycker ej om min design letar efter någon ny som kan hjälpa mig med det