Eric

Allmänt
Jag kom nyss hem efter att ha varit i stan med Eric och fikat eller det var inte riktigt en fika utan vi åt på en restaurang istället. Vi gick till Texas restaurang där vi åt Texas buffé för endast 70kr och sen fick vi äta hur mycket vi ville. Det var pasta med kyckling, kycklinglår, ris, pizza, sallad och en massa mer. Så det vara bara att ta för sig ;).
Vi satt i restaurangen i nån timma och snackade bara om sommaren. Det var faktiskt kul och träffa Eric igen, jag träffade ju inte honom under sommaren fastän att han också var i Stockholm haha :P.


Det här åt jag + pizza :)

Efter att vi hade ätit klart och var mätta bestämde vi oss att ta en promenad innan vi går hemåt. Så det blev en rätt lång promenad faktiskt, typ 1 timma men skönt var det ju. Sist jag tog en promenad var ju med Alpay och det var förra veckan :).
Lite bilder jag tog


I den här tunneln träffade vi på en narkoman :P

Ikväll ska jag kanske ut med Eric, Betti, Erics kompis och några till. De har tänkt att gå till Oscars men det är inget som är säkert än eftersom Betti är inte här i Sundsvall förrän kl.22.45. Så vi får se hur det blir, men skulle bli kul om vi gick ut :).

Nu hade jag tänkt städa lite här i lägenheten för jag blev inte klar sist. Sen ska jag ta det lugnt och vänta bara på att Eric ska smsa. Men vi hörs senare ikväll :).

P.S Ni vet väl om att det är Michael Jackson födelsedag idag? D.S

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 lisa:

skriven

det är jätte bra, själv? :)

3 sofie:

skriven

sv: tack hoppas du också får en bra dag, jag kan följa dig på bloglovin, följ gärna mig på bloglovin med (:

5 Jessica:

skriven

Hej! Joda, det är bara fint! Allt bra med dig? =)

7 adam lagerström:

skriven

haha, narkoman.. :P



sv: visst är amir snygg ;) :D



Jag är en killbloggare som bloggade förut, var väldigt uppskattad men var tvungen att sluta. Nu har jag börjat igen men vi ha många läsare, ska nämligen snart börja tjäna på bloggen och vill då ha folk som tittar mig. Följ gärna mig, vore superskoj ! Det behövs väl fler killbloggare ?

9 Anonym:

skriven

go kväll va händer :)

11 jerka:

skriven

Absolut! Livet rullar på som det ska.. och du?

13 Kerstin:

skriven

Jag ska faktiskt börja plugga till ssk nu i januari =) Är undersköterska men min rygg har pajjat så jag behöver något som är mildare, och sjukvård är det jag kan. Ska du välja nån speciell inriktning sen?

15 Anna Rosén:

skriven

SV: Jag har precis tittat på en Michael Jackson dokumentär om hans hus. Nu kommer jag nog bara lyssna på musik och fundera på vad jag ska ha med mig på lägret på måndag ;P

Vad är Oscars?

17 Elin:

skriven

Sv; Ska umgås med mina vänner.

19 millie:

skriven

sv; nja just nu blir det väl inte så mycket mer, hoppa in i duschen kanske eller så tar jag det imorgon bitti när jag vaknat.



själv då? (:

21 Cecilia:

skriven

Ha så kul ikväll Ferre och dansa till massa Jackson låtar :D:D

23 alpoosh:

skriven

haha bror har saknat dig och våra promenader :)

25 C.J.:

skriven

Hej!

Ja visst är det smart =)..



Allt är bra tack, hur är det själv?



Cool tunnel föresten, vart ligger den?

2 lovisa

skriven

sv; hehe tack :D åh grattis!

4 josefin

skriven

ser gott ut det där :D

6 isabelle

skriven

Det är bra sj då :)?

8 Hedlund

skriven

Jo tack de är bara bra, är bara lite uttråkad i huvudstaden just nu, men annars är det bra :) Själv då?

10 Nelly

skriven

Det var ju bra:)

Är helgen bra annars?

12 Mikaela Urbom

skriven

Nice :D

Klart man vet att han fyller år ;)

kram

14 Pillan

skriven

Gött att höra. Nja inte så mycket. Kolla på nån film eller nått :)

16 Hanna

skriven

Tack det är bra! Själv? Hoppas att jag kommer sova skönt i våra nya sängar inatt.

Noterade hur billigt det var med 70 kr och få äta hur mkt man vill! Naaajs!

18 Firat

skriven

Ferre hur många besöker får du typidag?kan du visa tabell?

20 Cecilia

skriven

Ha så kul ikväll Ferre och dansa till massa Jackson låtar :D:D

22 cassandra

skriven

jotack helt okej antar jag själv? :)

kram.

24 noname

skriven

japp...grattis MJ</3