Ny vecka

Allmänt
God morgon bloggen. Hur är det med er idag? Jag mår galant

Idag är det måndag, ny vecka och sista dagen i augusti. Helt sjukt att vi redan är inne i september månaden imon, tiden går som en rinnande vatten. Men men, det är inget jag kan göra åt. Det är bara att fortsätta leva livet ;).

Vädret ser ut att bli fint idag då solen skiner lite och att det inte finns så mycket moln. Men sen vet man aldrig, det kan ju börja regna från ingenstans som det brukar hända haha.

Jag har planerat idag att först gå till skolan nu med Louise och fixa klart vår projektarbete som vi hade innan sommarlovet. Vi hade gjort den klar men vi hade bara missat en liten del så den ska vi göra idag klart och det kommer ta bara en kort stund och göra.
Senare på dagen ska jag träffa Eric och gå med honom till Friskis och Svettis för att köpa ett gymkort och börja träna med honom. Ska bli skönt och få träna igen :)

Tror jag avslutar detta inlägg nu så jag hinner äta klart frukosten, byta om och sedan gå till skolan för att träffa Louise. Så vi hörs senare alla, lycka till med skolan/jobbet idag ;).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 ClaudiaAmanda:

skriven

Sv: Ja du, det blir väl plugget och så, sen vet jag inte :) Själv då??

3 Michael Jackson - Minnesblogg:

skriven

Ja, det är bra, tack!

5 Anonym:

skriven

haha , bloggkung .. varför svarar du inte när jag fråga dig hur man lägger ut sån musik :( ..

7 vix:

skriven

jätte bra! själv då?



9 Tanya:

skriven

Det är jätte bra, fortfarande lite sjuk bara..sjdå??

hur går det med din utbildning till sjuksköterska? När är du klar?

11 minea - foto :D:

skriven

sv: jodå allt är bra med mig :D själv?

13 josefin:

skriven

sv: det hade varit snällt och toppen ju, du kanske kan göra en liten diagnos ändå på msn sen?=) skriv till mig när du loggar in, så ska jag förklara hur och vart det gör ont så kanske du kan konstatera om det är en stukning eller om foten bara fått en smäll eller vad det kan vara. puss!!

15 Paula:

skriven

Varsegod =) jadå allt är bra. själv?

17 Bunnie:

skriven

SV: Hej, allt bara bra här :) allt bra med dig?

Ha en toppen dag!

19 Johanna:

skriven

Thanks ;D

21 Janscii.:

skriven

Jodå,allt är riktigt bra! :)

Är allt bra själv då?

23 Martina:

skriven

Låter som en bra dag:)



hare bra!

25 JULIA:

skriven

sv: ja, förutom att jag är sjuk som du kanske har läst på min blogg så mår jag rätt bra :) dudå?

27 Tess:

skriven

haha jaha! :P då såg jag fel då :)



Kul i stockholm? :)

29 Mamma Jessica:

skriven

Hejhej, jorå här är allt bra, hur är det själv då?

31 Anonym:

skriven

ska nog på dans (; självdå ?<3

33 Sofia:

skriven

Tack detsamma! :D:D

35 Emma:

skriven

Allt är bra med mig,förrutom att jag har ont i huvudet,

är allt bra med dig? :)

37 BoNiiiTA:

skriven

Jag hitta dig på Irenes blogg, min systers =D

Kul med killar som bloggar = D

39 BoNiiiTA:

skriven

Jag hitta dig på Irenes blogg, min systers =D

Kul med killar som bloggar = D

2 Stolpskottet

skriven

Sv: Ja, det är bara fint här. Hur är det själv?

4 Anonym

skriven

haha , bloggkung .. varför svarar du inte när jag fråga dig hur man lägger ut sån musik :( ..

6 Liivan

skriven

Jaha åh, gud så kul! Haha!

8 Sessan

skriven

Det är bara bra med mig, har vart nere i centrum & fått gjort lite ärenden.

Så nu har jag dagen framför mig att städa :/

Vädret är helt okey fast det är molning.

Träna låter riktigt gott, själv ska jag köpa simkort :)

10 M A L I N *

skriven

sv: Okey :D



Nja, sådär. Är fortfarande sjuker men börjar bli bättre! (y) Själv då? :)

12 Emmelist

skriven

ja jag har precis kommit från sjukhuset... så nu ska jag och mitt gipsade ben vila lite tror jag. ska du själv göra?

14 Ano

skriven

asså de e ente jag på bilden O__o

tyvärr

16 cammie

skriven

sv: jodå, lite arg på folk här i klassen bara men det löser sig:) sjd?:)

18 Jockiboi

skriven

Hej hej

Hoppas inte joakim berg misstycker att vi länkar hans blogg.

Men han funderar på att sluta blogga pga av massor dödshot han fått via sin mail pga av ett inlägg om fragbite.

Så om du gillar hans blogg få honom fortsätta blogga för vet många som älskar läsa hans blogg och han har lyckats få Östergötlands största blogg och vi tycker alla har rätt att få blogga utan att bli hotade / Linköping

20 Anonym

skriven

att träna är det bästa som finns

22 Mikaela

skriven

Таck :D Allt bra?

24 Theresia

skriven

jo tack det är bra :) själv då?

26 YAIYA

skriven

@Ferhat: jodå hihi med mig är det bra sj?

28 Lina

skriven

Allt bra med mig, med dig då? (:

30 Jenny

skriven

Skola.. -.- Haha, själv dåe? :P

32 Anonym

skriven

34 Dina

skriven

joo, med mig är allt bara bra, :) sj ?

36 BoNiiiTA

skriven

Jag hitta dig på Irenes blogg, min systers =D

Kul med killar som bloggar = D

38 BoNiiiTA

skriven

Jag hitta dig på Irenes blogg, min systers =D

Kul med killar som bloggar = D