Seg dag

Allmänt
Har känt mig otroligt seg idag och et är en av anledningarna att jag ännu inte har bloggat något. Jag sov för det mesta men jag var förstås ute också. Då var jag med Louise och tog en promenad för jag kände att jag behövde det. När jag sedan kom hem la jag mig och somnade i nån timma. Så det är vad jag har gjort idag :).

Måste bara tacka för alla kommentarer jag fick så jag ska snart titta på alla kommentarer och se vem ni tycker är bloggkungen :). Lite spännande faktiskt men jag lägger upp resultatet senare ikväll. Men ni som ännu inte har kommenterat kan göra det, det är aldrig försent.

Imorgon ska jag till skolan med Louise för vi kom på att vi hade en liten grej att göra på vår projektarbete. Så det kommer bara ta typ en timme och göra därefter ska jag gå med Eric till friskis och svettis för att träna. Var ju ett tag sedan man tränade så ska bli kul och börja träna :).
Skolan börjar för mig på onsdag så jag har fortfarande sommarlov haha.

Nu ska jag börja läsa kommentarerna och svara på de flesta. Så vi hörs senare ikväll :).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Firat:

skriven

Då är man den första kommentararen,212 prenummeranter nu i bloglovin bra kämpat men du behöver fler

3 Hanna:

skriven

Nja, bäddmadrassen hade ju inte kommit så inte så värst skönt faktiskt. Är jättestel i ryggen idag.

Men, madrassen kommer nog imorgon så jag är glad!

Skönt med långledigt från skolan! Motiverad för en termin till?

2 Anna Rosén

skriven

Har du inte börjat än?! jag är ju inne på min andra vecka i skolan! xD

4 Anonym

skriven

Mm d va han. Okej, där ser man. Var en riktigt vacker begravning iallafall!=)