Söndag

Allmänt
God morgon bloggen. Hur mår ni idag? Själv mår jag jättebra :).

Idag är det söndag och jag har inte planerat något särskilt men jag, Eric, Beti och Louise har tänkt träffass idag och fika lite. Det verkar som att vi är de enda från klassen som är i Sundsvall just nu haha.
Skolan skulle egentligen börja imorgon men nu har de ändrat så istället börjar vi på onsdag. Hade jag vetat det innan fredagen skulle jag ha varit kvar i Stockholm åtminstone till måndag (imon) men men, nu är man ändå här så det är bara att chilla de sista dagarna :).

Blogg.se brukar ligga nere på natten då de fixar om hela systemet o.s.v. Så då brukar det inte kommentera eller så går det och göra det men då syns inte kommentaren för er. Ville säga det här så ni vet om det ifall dt händer att ni kommenterar och ni inte kan se :).

Blir frukost för mig nu, vaniljyoghurt med musli och sedan macka med ost ;). MUMS. Vi hörs snart igen :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 sandra nilsson:

skriven

okej :)

ja, de va fest igår, så ja va där liite :)

vad har du gjort då?

3 i:

skriven

Ingenting typ, tare lungt bara, du?

5 Issa:

skriven

Jag vet inte. Det blir nog att se Sagan om ringen filmen, den sista. Jag har faktiskt aldrig sett nån utav dom :P



vad ska du själv hitta på?

7 irene:

skriven

tack din blogg var fin den också :)

2 lajs

skriven

åh tack så mycket detsamma :)

4 lisa

skriven

okejokej. jag tror inte det händer så mycke, är jätte förkyld så får nog ta det lugnt. själv? :)

6 irene

skriven

tack din blogg var fin den också :)