Magiiiiiic

Allmänt
Nu är min rakapparat tillbaka skickat till Braun och jag får förhoppningsvis pengarna tillbaka snart :D. Det kostade mig 150 kr för att skicka hela paketet, borde inte Braun stå för den kostnaden? Skit samma, jag klarar mig :).

Här är magic trixen jag har pratat om i några dagar



Observera att klippet är ett år gammal o då var jag jättesmal haha

Vad tycker ni?
Kommentera :D

 

Videoklippet blev en succé på Aftonbladets mittklipp sida, www.mittklipp.se. Ni som har läst min blogg i över ett år har redan sett det här men nu har jag ändrat lite på klippet. I alla fall, på mittklipp.se har klippet setts av 23 000 tittare. Bildbevis:


Klicka >HÄR< om ni inte tror mig

Ska äta frukost nu och sedan ska jag fara in till stan för att fika med Nawal. Så jag kommer inte kunna blogga förrän jag har kommit hem vilket blir troligen på kvällen. Ha det bra nu alla så ses vi väl senare när jag har kommit hem. Ciaooo :D

 

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 tiny words:

skriven

sv: tack!



och nice magic trick

3 Mikaela, hockeyspelaren och lilla Aimee:

skriven

Hoppas du får ett gott nytt år! :)

5 ttoto:

skriven

tack detsamma! (=

7 Marina:

skriven

Haha, skönt gjort! :)

9 shipall.:

skriven

jag har sett det här tricket förut haha men jag blir ändå lika skadad i huvet varje gång!! HUR GÖÖÖR MAAAN?! :(

11 josefina:

skriven

tack desamma!

coolt trick! :o

13 Asse<3:

skriven

Det såg ascoolt ut , keep going ! Du lär bli mycket känd en dag :)

Kram

Asse.

15 elin:

skriven

Det var lite mystisgt ditt trick haha

aja, ville bara säga att jag vill se mer klipp på magi från dej :D hoppas att du läser min blogg varenda dag puss och kram <333

17 Anonym:

skriven

haha jag var tvungen att kolla flera gången innan jag ens såg vad du gjorde men sen såg jag ju och det var.. mystiskt magiskt :D HAHA :)

19 Jelika:

skriven

Fin blogg. Fråga en fråga i min.

21 bbellahh:

skriven

Sv; Tack så mycket! Detsamma :)



Tycker ditt magic trix är sjukt ballt! Blev helt chockad, tycker verkligen du ska göra fler sånna (:

23 Emma:

skriven

Tack för din kommentar =)



Fasen vilket grymt klipp, antar du inte vill ge ut några hemlisar om hur du gjorde haha ;)

En släkting till mig håller på med trolleri och grejer han var med i Talang på tv4 och så jobbar han mycket i Las vegas. Tycker det är hur grymt som helst!

25 e:

skriven

Häftigt:D

27 Lina:

skriven

Tack :D

Coolt trick!

29 Jämz:

skriven

Missa jag något?

Vad var själva tricket?



:$

31 Coban and co:

skriven

anasini sattigim oglu, alla kan trixet. no big deal! trixa bort ditt underbett istället, då blir många imponerade!

33 blondie:

skriven

Häftigt trick! Klart imponerande. Fick igång min hjärna och jag måste hitta på nåt så jag får lite fler läsare till min blogg.

Klart godkänt!

2 Henrik

skriven

Tack! bra trick!

4 Vickan

skriven

SKITBRA!!!!

6 m.

skriven

sv, tack så jättemke:D

8 angelica

skriven

SV: Haha jag har ingen aning hur den försvunnit.. Kanske bara för att man sett så pass mycket mat under hela julveckan så att man inte känner hunger ^^



Haha ja jag får väl erkänna att jag blivit smart av dig då ;) haha



Ja hoppas du får sova ;)



Snyggt trick btw ;) vill också lära mig :D är du självlärd? :)

10 michaela

skriven

nice:) fin blogg:)

12 Majso

skriven

Kanon :D

Gott nytt år på dej!

14 amanda

skriven

sv; hej :)

tack detsamma !

16 Terese

skriven

Haha tack

18 eminaochmaria

skriven

sv: tack så mkt! :D

20 DELLA

skriven

ahah, ballt trick! :D

sv: oja ^^

22 Elin [glasartad]

skriven

Svar: Tack det samma, gott nytt år! (:



Häftigt trick!



24 Malin

skriven

fin blogg, ha en bra dag!

26 Sandra

skriven

Shit det va coolt :D

28 Josefine

skriven

haha! :)

30 Sara

skriven

Sv: Tack! Wow, det var ju riktigt bra gjort!!

32 rebecka

skriven

Nice trick ;)

Svar: Tack =)

34 malin

skriven

W.T.F. hur gjorde du??? tell me, värsta parytricket ju!!