Spinners

Allmänt
Då kom man äntligen hem. Jag åkte på morgonen med farbror och morbror till Media Markt, i Skärholmen, och köpte en TV till mig. Först hitta jag en 40'tum men sen ångrade jag mig och köpte istället en 32'tum för annars blir det för stort. Men nu har jag fått ett problem typ och det är hur jag ska ta med mig den till Sundsvall haha. Får försöka hitta en bra lösning :P.

Efter köpet träffade vi på min andra morbror och en släkting. Så vi bestämde oss för att gå till Heron City och bowla. Jag ville inte vara med så min farbror, morbror 1, morbror2 och släktingen bowlade. Efter bowlningen skaffade vi ett kort som gjorde att vi fick spela vad vi ville och hur mycket vi ville. Så vi passade på att spela alla spel vilket tog ca 4 timmar haha :D.






Farbror


Morbror, från Turkiet, spelar fotboll

Ikväll kommer jag som sagt vara hemma med familjen så det kommer inte hända något speciellt. Måste ladda kamerabatterin också för att sedan kunna ta bilder och video ;). Men vi får höras senare, måste hjälpa här i hemmet :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 adriana:

skriven

skönt!:P

3 angelica:

skriven

ÅÅÅÅH bowling :D:D:D:D

2 josefine

skriven

Så himla kul med bowling och fotboll :)

Gott nytt år :D

4 angelica

skriven

SV: Ja det är skitskoj ! :D