My life

Allmänt
Försökte plugga fastän att vi fortfarande hade gäster men det gick bra i början och tillslut blev jag trött på alla barn som sprang omkring och lekte. Då bestämde jag mig att lägga mig så hjärnan får vila en stund men istället för vila blev det två timmars sömn istället. Så jag vaknadae alltså nyss och ska snart sitta och plugga så mycket jag bara orkar. För jag har som sagt inte hunnit plugga så mycket idag så det är bäst då att jag pluggar under natten typ.

Hade tänkt åka in till mitt gamla jobb också idag men tyvärr har jag inte haft lust då jag inte har hunnit plugga så mycket. Jag ångrade verkligen att jag åkte till Stockholm den här veckan för jag fick plötsligt mycket plugg att göra. Men nästa gången ska jag tänka riktigt ordentligt innan jag bestämmer mig för att åka till Stockholm. Åker i alla fall tillbaka till Sundsvall på Söndag.

Länge sen jag la upp dagens låt här. Så dagens låt får bli en låt jag dagligen lyssnar på typ. Det är nämligen låten ''My life'' av Lil Wayne och The Game:

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Linda:

skriven

lollipop är bättre :D men den var väl ok den med :D