Panik?

Allmänt
Har inte orkat göra något idag, verkligen inget. Jag satt och pluggade i några timmar och tillslut så orkade jag inte och bestämde mig att vila en stund istället. Så jag sov i ett par timmar och vaknade precis och känner mig lite stressad över plugget. Jag sammanfattade typ allt med hjälp av mina anteckningar och sammanlagt blev det 20 sidor. Nu behöver jag bara sitta och läsa igenom anteckningar men problemet är att det är otroligt mycket. Ska som sagt försöka och inte ge upp eller jag SKA INTE ge upp.

Hade ju tänkt åka in till Skärholmen idag men som ni ser hade jag inte ens tid för det heller. Så frågan är bara nu om jag hinner åka dit imorgon innan jag åker till Sundsvall. Måste ju köpa diskställ och lite andra saker som jag behöver då det inte finns i Sundsvall typ.

Aja, jag ber verkligen om ursäkt för min dåliga uppdatering på bloggen denna helg. Hoppas ni förstår typ hur stressad jag känner mig o.s.v. Men vi ses nu. Bloggar senare ikväll...

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Kim Ekholm:

skriven

Ferhat! Stämmer din ålder. 16??



(Till Samlingen "Killar Som Bloggar")

3 Therese:

skriven

Kul med killar som skriver blogg :)

5 Therese:

skriven

Kul med killar som skriver blogg :)

7 Hanna:

skriven

alltså ferre vafan det finns ju IKEA här, vadå inge diskställ i sundsvall?

2 Anonym

skriven

Kul med killar som skriver blogg :)

4 Therese

skriven

Kul med killar som skriver blogg :)

6 Kim Ekholm

skriven

Det var jag som slant :P

Menade 19:P hehe :)