Rörelseorganen

Allmänt
God morgon. Är så otroligt trött idag, skulle vilja fortsätta sova men tyvärr har jag en viktigt lektion om rörelseorganen så jag får verkligen inte missa det. Som tur så slutar jag i alla fall kl.12 så då kommer jag komma hem, sova ett tag och sedan börja plugga.

Igår bloggade jag inte då jag tittade på champions league och pluggade framtill kl.00.00. Så när matchen var klar och plugget med så gick jag och la mig direkt för jag var jättetrött. Men jag ska som sagt fortsätta och skriva rent mina anteckningar idag. Behöver helst bli klart med det idag så jag kan börja plugga.

För er som inte vet så har jag examinationsseminarium redan på måndag. Vi kommer alltså ha typ ''muntligt prov''. Vi är som sagt 80 elever som kommer delas in i 3 grupper och sedan i varje grupp kommer vi delas in i två och två. Därefter kommer varje grupp (två o två) få tre frågor som vi ska försöka svara på utan att använda böckerna eller anteckningar. Så då sitter två personer och diskuterar en stund och efter ett tag så får de gå upp och redovisa svaret.
Man måste klara examinationsseminariumet för att kunna sedan göra tentan. Man behöver ha minst två rätt av de tre frågorna man får av läraren. Ska bli kul :).

Aja, dags för frukost så vi ses efter skolan. Slutar som sagt kl.12, så j*vla skönt haha :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Clara:

skriven

Visst gör dom, den jag köpte luktar jätte mycket sommar =D

3 SANIBO:

skriven

sv: godmorgon! =)

2 Tuva

skriven

sv, tack så mkt, de va gulligt sagt :)