Utmaning

Allmänt
Har hittills renskrivit anteckningen om DNA och det är fortfarande mycket mer kvar. Jag måste dessutom renskriva om vävnader och hur cellen delar sig. Men det ska jag göra när jag har ätit klart.
Sitter just nu med Fethi och vi äter makaroner med köttfärssås som blev otroligt gott, eller hur Fethi?? Fethi: Aaaa
haha. Börjar bli bra på att laga mat nu haha, är så stolt över det (A).

Nu kör jag en liten utmaning som jag fick av en anonym läsare :).

Regler: Det här är svårare än du tror! Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma bokstav som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar!Lycka till!

Jag utmanar er läsare och Nawal, Bella, Hanna, Sophia, Milla, Sofie, & Emil

1. Vad heter du? Ferhat
2. Ett ord på 4 bokstäver?
Fyra
3. Flicknamn?
Felicia
4. Pojknamn? Fredrik

5. Yrke? Hmmm....fotbollspelare? :S haha

6. Färg? Finns det ens färg som börjar på F???

7. Klädesplagg? Kommer inte på xD

8. Mat? Friterad kyckling

9. Sak i badrummet? Flaska haha

10. Plats/stad? Fittja

11. Orsak att vara sen? Fel på klockan

12. Något man skriker? Fan också!

13. Film? Friday the 13th

14. Något man dricker? Fanta

15. Artist? Flo rida

16. Djur? Får

17. Gatunamn? Falkvägen

18. Bil? Ferrari

19. Sång? Footprints

20. Aktivitet med mer än 1 deltagare? Fotboll

Haha det var verkligen inte lätt det här. Testa själva så får ni se.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 bellaa:

skriven

haha sköning ska göra den :D

3 Anonym:

skriven

haah rolig lista, svår dessutom:O, aa visst är the hills bra=)

5 sophie:

skriven

tack! =D Du med!

7 Marica:

skriven

tack så mycket för komentaren :) he mig en bokstav så ska jag anta din utmaning ;)

9 Milla.:

skriven

hej

vad kul :D

nu har jag deltagit. tack så mycket.

kram

2 Dilan

skriven

Hahah du har faktiskt fuskat läsa igenom igen-->

"Du får heller inte skriva samma svar två gånger"

Läs dina svar på 5 och 20!!!

4 Linda

skriven

sv: Tack du med :)

6 hazal

skriven

hahahahahaha

8 Sofie

skriven

tack utmaningen ;) självklart antar jag den!