Snö

Allmänt
Det är så j*vla kallt idag idag fastän att det bara är -5 grader :S. Brukar alltid vara så här kallt när det är -5 men aja, inget jag kan göra åt haha. Sen så är det fortfarande mycket snö här uppe i Sundsvall. Undra när snön kommer gå bort, vill ha vår nu :). Så här såg det ute när jag var på väg hem till Eric:



Får väl ha på mig mer kläder för att inte frysa. I alla fall, jag var som sagt hos Eric där han bjöd mat. Han lagade nämligen kycklingfilé med ris vilket var otroligt gott. Jag tror att jag aldrig har ätit kycklingfilé faktiskt haha men som sagt det var gott. Ska kanske ta och fixa någon gång själv och vi får se om jag lyckas göra det lika gott som Eric gjorde :).

Klicka på bilden för att se bilden bättre


Nu sitter jag här och ska snart titta på Våra bästa år samt äta Minimeal hehe. Därefter måste jag plugga, för det är vad jag har tänkt att göra ikväll :).

Förresten Hanna och Filipp, tack för tipset. Det funkade och tuggummit gick bort haha.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 rockelin:

skriven

eeh...:-O!!! snacka om mycket snö!!!8-B!



Här i vallentuna e det knappt nåt!, mindre än en cm!



jag som tyckte deta var för mycket snö, shit, hoss er finns det visst en hel del snö!



Jag längtar oxå till våren!:))



Kramisar Elin8-B

3 esra:

skriven

jo, om du har varit på bröllot har ätit:D

5 adriana:

skriven

heheh hälsa han ett tack då (:

7 Monica:

skriven

Åh jäklar vad mycket snö.. tur att vi har det snöfritt här i norrköping :D

9 Hanna:

skriven

varsegod för tipset, jag har själv varit med om samma sak så jag vet att det funkar;)

2 juliairene

skriven

ja jag fattade det xD

med mig är allt bra! sj?

4 Ingela

skriven

Den här parken känner jag igen, jag nästan bor i den, eftersom man går fram och tillbaka genom den minst ett par gånger varje dag, och upp och ner för oscarsgatan ;o)





KranioSakral behandling är en metod att mycket mjukt behandla skallens alla ben i förhållande till ryggraden och bäckenet och korrigera små felställningar som i sin tur påverkar hela kroppen.



Man löser spänningar i kroppens fasciala lager och hjärnhinnorna och återställer det hydrauliska trycket i ryggmärgsvätskan.



På så sätt ges kroppen möjlighet att själv lösa spänningar och obalanser på cellnivå så att en djup läkning kan ske.



En KranioSakral behandling hjälper kroppens system att komma i balans så att den kan självkorrigera och läkas.



http://www.kraniosakral.se/

6 Milla.

skriven

VIKTIG FRÅGA I MIN BLOGG, SNÄLLA, TA DIG ID OCH SVARA.

8 Linda

skriven

HAHAHAHAHAHAHAHA jag sa ju det om kylan. Du kommer frysa ihjäl där. Jisses ;)