Städa idag

Allmänt
Kom hem för några timmar sedan men var så trött att jag gick och la mig istället. Så nu är jag vaken och ska efter bloggandet gå hem till Eric för han bjuder mig på mat haha. Jag vet fortfarande inte vad det blir men vi får väl se hehe.

Idag hade jag bara en lektion så jag slutade alltså kl.12. Vi pratar om lagstiftning och det mesta visste jag om redan eller allt hon sa visste jag. Så det var inga problem. Jag tror heller inte att jag kommer ha några problem med lagstiftningen på tentan men man ska som sagt aldrig säga något i förväg.

Jag kommer komma hem ganska tidigt från Eric för jag behöver för det första städa här, speciellt dammsuga. Därefter tänker jag plugga så mycket jag kan. Har redan läst igenom de kapitlar vi ska läsa och det var inte lätt om jag ska vara ärlig. Så jag ska som sagt ta och försöka läsa igenom hela boken idag igen och se om jag fattar något då haha.

Nu ska jag gå till Eric så vi ses senare. Kommer som sagt hem tidigt så jag bloggar när jag är hemma i.stället. Vet inte riktigt när jag är hemma men det blir kanske mellan kl.17-18.00. Innan jag drar så vill jag visa er en bild Eric gjorde på lektionen haha. Den var grym:

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Elin:

skriven

Jag behöver din hjälp.

På min blogg finns det en bild på min nya bil

& jag behöver hjälp med att komma på ett namn som

passar just den. Så har du ett förslag så kommentera gärna :-)

3 SandraFrejd:

skriven

Jaha okej:) Jo tack det är bra, hur är det själv? :)

5 MALIN:

skriven

Yesyes!

Detsamma hörru! :)

7 rockelin:

skriven

Snygg gubbe:DD XDD

2 D

skriven

Gillar du den då?:D

4 Sanna

skriven

Tack :) Detsamma!

6 bellaa

skriven

deklart jag vet! Läser ju din blogg ;)Men du är väll hemma varannan helg elr? :)<3<3