Test 2

Allmänt
Bonjour, comment allez-vous? (God morgon, hur mår ni)? Hehe har typ lärt mig lite franska från Eric, han kan flytande franska eftersom att hans pappa bor i Frankrike men är svensk :P. Så nu ska jag lära mig lite franska från han haha.

Idag är det torsdag och helgen är snart här. Har inte planerat vad jag ska göra på helgen, kanske bara plugga :). Men i alla fall, idag har jag bara en lektion och det är matte. Lektionen börjar kl.13.15 och slutar kl.15.00, ganska skönt faktiskt. Efter skolan kommer jag komma hem, laga mat och därefter plugga. Idag har jag tänkt laga pasta med köttfärssås, vad gott det ska bli.

Många har frågat om jag kan lägga upp en bild på Eric för många vill se honom. Så därför har jag tänkt fråga honom ikväll om jag får lägga upp en bild på honom, säger han ja så gör jag det annars inte :P haha.

Kommer ni ihåg den där texten, som bokstäverna var lite huller om bullar?? Många tyckte att jag ska visa mer såna där så här kommer det ett till, den här gången är det helt något annat men det är i alla fall något ni ska läsa haha.
Förra gången klarade alla av så nu får vi se hur många klarar av det här:
En sak ska ni veta och det är att ni ska säga det snabbt och inte långsamt.



Klarade du av det här???

Kommentera


Nu ska jag plugga så vi ses senare efter skolan, typ vid kl.16.00. Sen får ni en förklaring till varför jag bad er göra den här ''testet''.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 N.:

skriven

Jag måste nog vara begåvad för att jag klarar av sånt..!

3 M.S:

skriven

lite skoj faktiskt =D jag blev faktiskt lite ägd när jag trodde jag skulle klara de superlätt =P men de va svårt,.

5 Lenita:

skriven

det var roligt=)

7 Ingela:

skriven

Bra övning! Tack =) hjärngympa aldrig fel ;o)



apropå hjärngympa

Till veckan ska jag gå kurs i kraniosakral terapi! har du hört det uttrycket förut ;o)

och trycka på hjärnmembranen kanske typ hahah



må så gott, tänk på att äta bra så är det lättare med studier och hjärngympa, hihi



9 MALIN:

skriven

Haha, jag klarade det faktiskt, men nog fick man tänka efter lite! ;)

11 Monica:

skriven

HAHAHA jag måste verkligen koncentrera mig för att klaa av det där.. "vit.. eh menar blå, gul.. eh grön" HAHA :D

13 Sanna:

skriven

Det går ju, men man får ju tänka lite längre än i vanliga fall :)

15 jenny:

skriven

haha,. skoj?

17 Anonym:

skriven

jorå, har sett det förr men det är kul :) hur hittade du till min blogg ? :)

19 juliairene.blogg.se:

skriven

haha det va skit svårt xD

tänkte direkt va det stod! sen färgen!

21 Mahlin:

skriven

jag klarar det, haha :)

inte särskilt svårt.

23 Anonym:

skriven

pinsamt lätt..

25 martin:

skriven

ska jag vara ärlig....? jag klarade inte av det! hahah

27 Dilan:

skriven

hehe efter några försök så går det :D

2 boysen illustration

skriven

Nemas problemas :)

4 Angelica

skriven

Lite klurigt..men det går..

6 Sofie

skriven

hahah de gick lite knackigt, jag va ingen vidare på dedär :P

8 Josefine

skriven

yesyes jag klara de ;)

10 Malin

skriven

Jag kan väl inte påstå att jag klarade det jättebra, inte att göra det snabbt i alla fall. Tar man det lite långsammare går det ju bra, men det är inte lika rättvisande kanske. Kul grej!

12 rockelin

skriven

Ok haha:DD



då vet ja vad en Tenta e förnått!:))



& Nej jag klarade det inte, jag sa vit istället för blå. hehe, bör kolla synen;))

14 Fethi

skriven

Asså den här e så svår på gud

16 jenny

skriven

haha,. skoj?

18 juliairene.blogg.se

skriven

haha det va skit svårt xD

tänkte direkt va det stod! sen färgen!

20 Erica

skriven

Svar: - Det där var mycket svårare.. hehe.. ^^

22 hazal

skriven

hahahha jag klarade:D

24 Noretstar

skriven

Ja, faktiskt, men det krävde en massa koncentration :)

26 Dilan

skriven

hehe efter några försök så går det :D

28 deniz

skriven

haha shit