Trött

Allmänt
Kom precis hem, inte från skolan utan från clas ohlson. Jag slutade idag kl.11 men gick inte hem förrän kl.12. När jag kom hem åt jag typ knäckebröd med te och vilade sedan. Efter en stund smsade Eric mig och vi gick till clas ohlson för Eric behövde skruv och lite annat. Så jag kom precis hem och är otroligt trött. Skulle egentligen hem till Eric för att hjälpa honom och fixa panelgardinen men tyvärr så har jag inte lust då jag är otroligt trött. Så jag tänkte vila en stund och städa efter det.

Ikväll vet jag inte vad jag ska äta men det lutar sig åt McDonalds i alla fall haha, om det inte blir McDonalds får det då bli pasta med köttfärssås.

Aja, nu är jag otroligt trött och har iaf inget mer och skriva, sorry :/. Vi ses senare istället.

Förresten, här är bilden på min bokhylla. Skulle ha visat er igår men aja, här får ni det iaf:

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

Okej, svårt för mig att säga då vi inte verkar ha samma kurs eller bok. Läkemedelsberäkningen... ja, den är lätt egentligen. Gör uppgifterna många gånger för det är lätt att åka dit på slarvfel ;P sen är det nog bara att läsa faktiskt : )

3 bellaa:

skriven

5 Anonym:

skriven

ach du meine schande so was kann aber auch nur dir einfallen

7 rockelin:

skriven

TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vet inte om du vet, men det e så skönt att iallafall nån förstår mig.. även om jag bara e liten, så vill jag att du ska veta en sak: du e jätte snäll. även om du själv inte märker att allt du säger / gör, så e det så skönt att få höra.. lixom jag e liten, och vill bara säga tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack, tack O.S.V...



Jag ska alltid tänka på det när jag blir stor.

vill bli exakt som du!:D

9 Mahlin:

skriven

njae gårdagen var inte så toppen!

men som tur är så har denna onsdag varit bättre:)

nice bokhylla.

11 en vän:

skriven

nu när du har flyttad in i sundsvall och du träffas alltid med, kan du inte ta en bild på erik så vi kan veta hur han ser ut

2 Daniel

skriven

Tjusigt snickrat!

4 bellaa

skriven

hihi bror jag är stolt över dig! du kmr lätt klara det här :)

6 rockelin

skriven

Jag vet int evad jag ska göra.. e så förvirrad...

ska jag gå vidare? eller ska jag fråga nån om amn ska göra nåt.. eller ska ajg bara låta det vara!? ajg vet inte vad jag ska göra...



gå in på min blogg, så ska du få läsa vad som hänt...



kan du kanske hjälpa mig...?

8 Anonym

skriven

svar: haha det kan jag förstå! Min dag har varit jättebra :D din då? =)

10 Linda

skriven

S: HAHAHAHA sluta nuuuuu! Passa jag kommer upp och drar med dig till Nolbybacken. Lalala ;) Den åkte du förbi med tåget. Och backen är precis intill tågrälsen så om du inte får stopp kan det sluta illa ;) HAHAHA skojar bara. Det finns galler mellan ;)



HAHAHAHAHA sån ful bokhylla. Förlååååt men liksom. Den är så blek :P Bara skriker IKEA ;) Förlåt :D Just därför har jag ingen bokhylla ;P