Forever

Allmänt
God morgon bloggen. Mår ni bra? Själv mår jag mycket bättre, febern är över men jag är fortfarande lite yr och illamående men det kommer säkert gå över senare idag =).
Jag vaknade för en stund sedan och det är är sjukt att jag sover så mycket nu för tiden :S. Jag lägger mig runt 2 och vaknar mellan 13-14 och det har jag aldrig gjort tidigare. Jag brukade förut sova runt 1 och vaknade alltid 7-8 timmar efter d.v.s 9 tiden. Men det är just nu långt kvar till skolan börjar så jag har tid på mig att ändra detta ;).

Igår var jag ju på promenad med Alpay. Alltså om man verkligen vill gå på en rolig promenad så ska man göra det med Alpay för han är så rolig. Så vi promenerade i nästan två timmar faktiskt fastän att vi kom överens om att ta en kort promenad. Men när man har så rolig så glömmer man tiden ;). Vi har planerat att ta en promenad idag igen fast lite tidigare.
Idag har jag annars inte planerat något speciellt, skulle vilja åka in till stan idag för att köpa kläder men tyvärr har jag inga pengar kvar för jag betalade hyran idag :S, alltså hyran till min lägenhet i Sundsvall. Jag får vänta till nästan månad istället :).

Ingen är hemma just nu så jag ska fixa frukost till mig själv. Jag måste äta fastän om jag mår illa men det är inget jag kan göra åt, jag måste få i mig mat ;). Men innan jag drar så vill jag visa er en skön klipp. Det är en videoklipp på en bröllop, deras entrance:

Låt: Chris Brown - Forever

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Maria:

skriven

Du är söt och snygg, tycker du inte det själv? (:

3 Linneaaa:

skriven

Svar: ja man börjar ju undra med tanke på vädret.. :P

5 Anonym:

skriven

fin blogg :)

7 nadja:

skriven

tack ! :D och fin blogg förresten :)

9 nadja:

skriven

tack ! :D och fin blogg förresten :)

2 Moa

skriven

sv: tackar så mycket :)

4 linnea

skriven

Svar: jaa man börjar ju undra pågrund av vädret :P

6 Evelina

skriven

Tack så mkt! Jag får önska dig detsamma och hoppas att du blir frisk snart. :)

8 nadja

skriven

tack ! :D och fin blogg förresten :)