Näsan

Allmänt
God morgon bloggen. Lite chockandet att jag är redan vaken? Haha, jag vaknade så här tidigt för att smsa chefen angående tider jag har fått under augusti månaden. Det är några dagar som jag vill flytta över till denna helg och sånt. Men hade jag inte vaknat för att smsa skulle jag säkert fortsätta och sova =).

Hur mår ni annars idag? Själv mår jag bra och är frisk som en tupp.....eller jag mena nötkärna :). Så det är skönt att febern är över och allt. Jag avskyr och vara sjuk. Innan jag opererade näsan var jag dagligen sjuk men efter operationen har jag inte varit sjuk lika mycket som tidigare eller om jag ska vara ärlig har jag aldrig varit sjuk sen dess. Det är ju hur bra som helst :). För er som inte vet blev jag alltså opererad den 26 november 2008. Har haft problem med näsan sen jag har varit liten och opererat den hittills tre gånger. Så här såg jag ut efter operationen.




Det var en jobbig operation men gick jättebra. Jag mår mycket bättre nu och allt. Men det är en sak som har uppstått och det är att lite av benet i näsan har växt utåt så man ser det på profil att det sticker upp något. Detta kommer läkaren senare under hösten att fila ner det.

Nää, nu ska vi inte prata om operationer. Det får vi ta en annan dag. Annars har jag inte planerat att göra något idag. Ska troligen träffa en vän från Haninge idag men det är inget som är säkert för personen har inte hört av sig än. Så vi får se hur det blir. Men jag ska nu äta frukost, jag hoppas att ni får en bra dag för det kommer säkert jag ha =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Hannes:

skriven

Haha tack!



Åååh, jädrans! Vad har hänt dig? :O

3 Rebecka <3:

skriven

åh, fyfan va hemskt det såg ut :(



är det kul att plugga till sjukskötare? =)

5 Hanna:

skriven

Sv: Ne jag vet, har försökt sluta. Har rökt i 6 år.

7 Anonym:

skriven

gecmis olsun. varför opererade du? O.o

www.hhilals.blogg.se

9 zeynep:

skriven

du verkar ha haft samma problem som min man, han har oxå operetat näsan efter att vara sjuk och inte få luft ordentligt. fast han har nu efter 3 operationer fortfarade lite problem men de verkar ha flyttat sig till mandlarna.

Kanske e det ngt typiskt turkiskt som drabbat er, då han oxå e turk och många av hans kompisar har haft/har samma problem.

bara allah knows



11 ber:

skriven

shit läskigt haha

2 Anna

skriven

Ja promenader är verkligen riktigt bra :) Lite av en verklighetsflykt ibland, men då är det inte alltid roligt att komma tillbaka till verkligheten efteråt :P ha en bra dag :)

4 Hannes

skriven

Aha! Jag är lite seg haha =)

6 angelica - en helt annorlunda ung mamma blogg

skriven

vilken fin blogg du har, ska vi lägga till varann på bloglovin kanske?=)

8 SOFHIE

skriven

Men shit..! Näsan.. du har säker skrivit vad som hänt men det ser inte direkt skönt ut om man säger så. ;)

10 shirin:D

skriven

Gud vad läskigt det ser ut, varför opererade du? var det skönhetsoperation eller hade det hänt något som gav dig svårigheter med andningen kanske?