Zlatan på Camp Nou

Allmänt
Tjenare bloggen. Är det bra med er? Själv har jag fortfarande feber men mår i alla fall mycket bättre än vad jag gjorde på morgonen. Har idag varit nästan bara hemma och inte orkat som sagt gå ut. Så jag har mer legat i sängen bara och tagit det lugnt. Jag gick dessutom ut en stund men det var bara några minuter, för jag kände mig yr och orkade inte vara ute.

Just nu sitter jag och tittar på när Barca tar emot Zlatan Ibrahimovic. Barca köpte ju honom häromdan och det ska bli kul och se hur han spelar i Barca. Han blev ju så stor när han spelade i Inter och nu får vi se om han blir större i Barca. I alla fall, det var över 50 000 fans som tog emot Zlatan i Camp Nou, helt sjukt.
Här får ni lite bilder jag tog nyss:








Nu tror jag att jag behöver ta en promenad så blodcirkulationen kommer igång samt att jag får i mig lite friskluft =). Det var några dagar sedan jag tog sist promenad och nu när jag är sjuk så behövs en kort promenad. Men vi hörs senare ikväll :). Ciaoo

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 patricia:

skriven

svar; haha, den var rolig :) vad händer ikväll ?

3 Anonym:

skriven

svar: yes vårullar är grymt gott! :D

2 Rebecca

skriven

Haha, du är så välkommen så ;)

Finns sjukt mycket roliga danser folk har gjort på sina bröllop :)

4 Martina <3

skriven

Läs i min blogg om hur dagens bloggare har flippat ut totalt http://martina86.blogg.se