Match

Allmänt
God kväll bloggen. Förlåt för den dåliga uppdateringen idag men det var för att jag aldrig var hemma idag.
Dagen började ganska segt eftersom att jag inte hade lust att göra någonting alls. Hade tänkt bara vara hemma och inte gå till stan alls. Efter frukosten gick jag hem till mormor och där somnade jag i ett par timmar. När jag vaknade var kl.15 (turkisktid) och jag kände mig piggare så därför gick jag mot stan för att möta upp andra. Inne stan hände det som sagt inget speciellt, bara internetcafét.

Senare vid kl.18 gick alla till en bröllop medan jag och Bedran, som kom hem idag från Istanbul, gick till Geylani och åt mat. När vi åt klar gick jag hem och han gick hem för att byta om eftersom att han skulle vara med och spela fotboll senare på kvällen. Så jag försökte då blogga men då funkade inte internet. Efter en stund kom Bedran med bilen och vi åkte runt i byn.

Vid kl.22 var det dags för match. Jag var inte med eftersom att jag inte hade med mig skor men mina andra kompisar från Sverige var med. Vi mötte danskarna och det gick inte så bra för oss. Vi förlorade nämligen med 10-3 men nästa gång ska jag vara med och då ska vi vinna de ;).

Sen har jag ett par video också att visa er men eftersom att internet är lite trög just nu så funkar det inte. Men imorgon ska jag försöka ladda upp på youtube och sedan lägga upp det här på bloggen =).

Nää, nu ska jag sitta en stund med morsan och sedan sova. Men vi hörs imorgon som vanligt efter att jag har vaknat. God natt =)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

vilka svenska grabbarna är i byn

2 Suleyman

skriven

Vem var bast?