Bloglovin

Allmänt
Över 200 personer följer min blogg med bloglovin och jag vet att många av er vill också följa min blogg med bloglovin men vet inte hur. Så här får ni en kort guide om hur du kan följa mig med bloglovin.
Det som är bra med bloglovin är att varje gång jag skriver ett inlägg får du ett mail där det står att jag har skrivit ett inlägg. På så sätt håller du koll på bloggen bättre ;). Men vi börjar nu....

Du klickar på bilden nedanför först:

Sedan kommer du till hemsidan och klickar därefter på ''Bli medlem nu!''

Skriv upp dina uppgifter, viktigt att du skriver in rätt e-postadress

Bekräfta medlemskapet genom att skriva in säkerhetskoden

Du är nu medlem om kommer till startsidan igen. Nu söker du på bloggen genom att skriva mitt namn ''Ferhat'' eller ''Ferhat blogg'' och sedan klicka på ''Sök''

Nu ser du min blogg och det sista du behöver göra är att klicka på ''Följ bloggen''.


När du har gjort det börjar du följa min blogg.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

men om du ska sluta blogga varför följa dig på bloglovin

3 Dilan:

skriven

nej du får inte sluta!

vad händer om du delar med dig om ditt liv. alla delar sitt liv. du ska inte ångra med att det du har skrivit.

2 Ferhat

skriven

För ifall jag kommer tillbaka så kommer ni då få ett mail om att jag är tillbaka

4 Anonym

skriven

nej du får inte sluta!

vad händer om du delar med dig om ditt liv. alla delar sitt liv. du ska inte ångra med att det du har skrivit.