Firar

Allmänt
Vill börja med säga att det är en jädrans liv i Tavsancali nu. Efter att min morfar vann valet och blev borgmästare firar nu typ hela byn. Mamma ringde mig för ett tag sedan och man hörde inte ens vad hon sa typ eftersom att alla skrek och fira. Jag önskar att jag var där.
De kommer säkert finnas folk som kommer lägga upp imon videoklipp på youtube när de firar den här dan så då kan jag visa er hur det var. Önskar att jag var bara där. Mamma, storebroshan och lillebroshan är iaf där. Skönt för de.

Kom precis hem från styrketräningen med Filip. Har så j*vla ont i mina armar att jag inte ens kan hålla upp de. Känns som om att jag bär något tungt. Det är lite jobbigt och skriva nu också haha så jag ska försöka och inte skriva så mycket.
Men träningen gick rätt bra och jag tror jag ska börja träna nu för det behöver jag verkligen göra. Ska försöka bli större än Fille haha. Här får ni två bilder på honom när han tränar. Jag tog inga bilder på mig då de blev inga bra bilder :). Men nästa gång:

Nu ska jag ta och äta därefter vila mina armar haha. Men jag ska försöka blogga senare ikväll ;)

Kommentera inlägget här: