Stan

Allmänt
Kom precis hem efter att ha varit i stan och letat efter en liten diskställ. Men tyvärr hitta jag inget fastän att jag gick till Duka, Lagerhaus och alla såna där ställen. Jag får troligen åka till Birsta och titta i IKEA och ÖoB eller så kan jag titta när jag åker till Stockholm på fredag :). Jag gick dessutom till Clas ohlson och där fanns det bara stora. SÅ jag kom hem utan nån diskställ men jag köpte iaf en rengörings duk för min bärbar för 39kr.
Nu väntar jag bara på att storebroshan eller mamma ska smsa/ringa och berätta om morfar vann valet eller inte. Men för en stund sedan smsa broshan mig och berättade att folk säger att han har garanterat vunnit och det hoppas jag. Så jag ska som sagt bara sitta ner nu och vänta på smset hehe. När jag har fått svaret så skriver jag genast det på bloggen eftersom jag vet att det är många kurder som läser min blogg och skulle vilja veta svaret också haha.
Aja vi ses om en stund. Bloggar så fort jag har fått svar =).

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Leonora - The Magic Memories:

skriven

sv; härligt :D

jorå det går allt!

gör du då?