Birsta

Allmänt
God eftermiddag alla läsare. Hur är det med er? Själv mår jag som vanligt bra :).

Jag kom precis hem efter att ha varit i Birsta City med Hanna och Fille. Vi åkte dit för att Hanna ville lämna tillbaka ett par skor och efter det åkte vi tillbaka hem och gick in till stan istället. I stan gjorde vi inte så mycket heller utan vi var bara inne på H&M, Telia och sedan McDonalds. Så nu är man hemma och ska bara ligga i sängen och titta på TV.

Ikväll är det ska jag titta på Champions League finalen mellan Barcelona och Manchester United. Denna match ska man verkligen inte missa. Så jag ska titta på matchen hemma eller hos Fille och de. Så vi får se vart jag kommer vara ikväll när jag ska titta på matchen :).

Måste fixa look a like grejen också som jag ska sedan lägga upp på bloggen. Den får ni inte missa haha. Men vi får höras senare alla. Ciaoo =)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anonym:

skriven

omg! haha ärru kurd? :P

2 Anonym

skriven

//pelintekes.blogg.se