Grillkväll

Allmänt
Har inte gjort något speciellt idag än att jag har bara varit ute i bakgården en stund och sedan varit i stan. I stan tittade jag efter kläder men som vanligt hittade jag inget så jag måste alltså ''shoppa'' i Stockholm.
Innan jag gick hem så gick jag till McDonalds för att köpa glass och när jag var på väg ut så träffade jag Hanna och Henrika som hade precis kommit till stan.

Så jag har precis ätit mat hem och ska snart ner till förrådet där nästan hela klassen är och grillar. Anledningen till att jag åt hemma var för att jag inte vill grilla, gillar inte det så mycket om jag ska vara ärlig. Men jag måste först smsa Fille och se vilka är där.

Behöver diska nu så vi får höras senare ikväll när jag har har kommit hem. Hoppas ni får en trevlig kväll :D

Kommentera inlägget här: