Jordgubbar

Allmänt
God eftermiddag bloggen. Kom hem för en stund sedan från stan med Fille. Vi gick dit eftersom att Hanna och några till från klassen var där. Så vi satt en stund med de och åt jordgubbar, mums. När vi tog slut på deras jordgubbar gick vi därifrån och gick till McDonalds för att äta haha.

Efter McDonalds gick vi till ICA och köpte jordgubbar med men tyvärr fick de inget av oss haha utan vi gick hem till mig och åt det själva. Haha ni kanske tänker nu att jag var lite taskig men de ville inte ha eftersom de hade ätit mycket innan.


Hahahaha

Nu sitter jag här själv men ska snart åka till Fille och de. De har ju redovisning imon, som jag hade idag, så jag ska dit och lyssna på när de tränar inför redovisningen. När de har gjort klart det ska jag sätta mig vid mikrobiologin och plugga på.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Hanna:

skriven

vad söt du är hjärtat :) och jag är så mätt på jordgubbar!

3 Alexandra:

skriven

jordgubbar <3



Förresten, snygg bloggdesign!

2 Alex

skriven

Vem är det på bilden? :P



Kolla gärna in min blogg, en tävling där du kan vinna saker totalt värda 1500:- :P



P.s. Bra blogg ferhat!