Scorett

Allmänt
Kommer ni ihåg när jag köpte ett par fred perry skor för ca två månader sedan??? Sen gick de ju sönder efter en månad och då gick jag ner till butiken, Scorett, där jag fick ett par nya. Men igår såg jag att dessa par hade också gått sönder. Så jag blev lite arg förstås och gick ner till butiken idag och sa att jag är här för andra gången och vill inte ha dessa skor. Så istället fick jag ett par andra skor, Fred perry också. Jag ville egentligen ha ett par björn borg skor men tyvärr fanns det inte i min storlek så jag fick ta dessa skor istället:
Så här såg de skor jag hade tidigare:


Skönt att jag fick i alla fall ett par nya skor :). Får nu hoppas på att dessa håller längre än mina tidigare.

Har annars inte gjort så mycket utan varit ute en stund och nu är jag hemma för att plugga lite. Efter det måste jag laga mat också. Tror jag ska laga ris med kycklingfilé och currysås. Men aja, vi får höras senare.

Ciaoo

Förresten, det är ju morsdag idag så grattis mamma :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Ämmii:

skriven

Tack så mycket =)

3 selmAAH:

skriven

haha tack så mycket! :)

5 Sarah:

skriven

Snögga!

2 Helena

skriven

Vad irriterande att dom gick sönder båda paren, hoppas att dessa håller bättre snygga var dom i alla fall :)

4 Lollo

skriven

tack så mycket :D