Stockholm

Allmänt
Nu är man här igen i den stressiga staden, Stockholm. Det var mycket folk idag i stan, helt otroligt. Det var ju ett tag sedan man såg så många på ett och samma ställe. Det roliga med dessa människor är att de springer mycket fram och tillbaka. Jag lovar er, nästan alla springer. Detta gör att man själv blir stressad och börjar springa lite. Det är nu jag börjar inse varför Stockholm brukar kallas för den stressiga staden.
Innan jag flyttade från Stockholm till Sundsvall kunde jag inte märka hur mycket folk stressar sig här men nu när jag bor i Sundsvall, som är mycket lugnare, så ser man verkligen skillnaden.

I alla fall, jag är här i Stockholm för en sak som jag ännu inte kan berätta vad det är. Så imorgon behöver jag vakna tidigt för att fixa mig i ordning inför det jag ska göra. Jag får ännu inte berätta vad det är jag ska göra men ni kommer som sagt märka det själva efter ett tag :).

Jag åker tillbaka till Sundsvall antingen på fredag eller lördag, det är inte säkert än men det blir i alla fall nån av de dagarna. Skulle som sagt inte komma till Stockholm egentligen men eftersom att jag fick ett uppdrag att göra här i Stockholm så var jag tvungen att åka :).

Nu ska jag sitta ett tag med mamma och de. Sen så ska jag svara på två viktiga frågor, eller de kanske inte är så viktiga men intressanta ;). Så vi hörs om en stund.


Fittja

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 MELIKE:

skriven

hahaha okej ska tänka på det framöver, borstar tänderna morgon o kväll men efter att jag tog bort tandställningen har haft lite problem hahah:/ men va kul attt du e här nu,heh kanske ses ute nångång man vet aldrig:D

3 Tove:

skriven

Kan nog ha varit ett sunt val att lämna Sthlm, iaf ett tag ;) Fint är det men stressen!! Vad är den om!! Hittade en bloggkommentar från dig när jag gick igenom gamla (2 år gamla...) inlägg och tänkte kika in o säga hej igen! :)

2 Linda

skriven

Hur tjänar du pengar på din blogg? Du har ju inga annonser förutom nån 'Frozzle' längst upp.

Senn ville jag också fråga: Hur mycket tjänar du? jag tror det är många som vill veta det.



Hoppas du svarar på det här som ett inlägg!!

4 Tove

skriven

tror du kan ha helt gjort rätt i att lämna sthlm, iaf ett tag - stressen där, vad är den om?! hittade en bloggkommentar från dig i ett gammalt inlägg på min blogg, från säkert 2 år sen, o tänkte kika in o säga hej! :)