Kvällen <3

Allmänt
God morgon alla läsare. Hade ni en bra fredags kväll? Själv hade jag en otrolig kul kväll, shit vad mycket det hände :).

Kvällen började med att jag gick hem till Fille där jag och han bara chillade och snackade och tittade på IDOL eller det var jag som tittade på den och Fille vägrade så han satt vid datorn :P.
Vid 21 tiden åkte vi från Fille hem till Fredrik D för att några från klassen var där och de hade vinkväll så vi gick dit och där var det rätt kul. Blev mycket snack och skratt. Jag drack förstås inte vin utan det fick bli mina vanliga energidryck :).
När tiden närmade sig kl.23 började vi göra oss iordning inför festen på Oscars. Dogge Doggelito hade också kommit dit. Jag trodde att han skulle vara grym men ska jag vara ärlig så var han det inte ikväll, han sa hela tiden samma sak ''Alla hoppar, alla hoppar, alla hoppar, tey, tey, tey...'', det kunde jag lika gärna säga ;). Men det var ändå roligt, man kan ju inte dit bara för honom utan för andra också. Så som vanligt blev det mycket dans eller otroligt mycket dans ikväll. Helt sjukt, känns som om att jag dansar mer och mer för varje gång jag går ut.
Fille gick hem rätt tidigt men jag stannade kvar och fortsatte dansa med några från klassen och folk jag inte känner haha. Det var egentligen då det hände mycket, dans med andra, skratt och ja, allt ni kan tänka er :).
Den här kvällen kommer vara en kväll som jag kommer aldrig och glömma faktiskt, så kul hade jag. Det hände ju mycket mer men det är inget man vill ta upp här.
Nu får ni bilder både från vinkvällen och när vi var ute i Oscars. Här är iaf några bilder jag tog igår, jag kanske lägger fler senare på dagen. Eftersom att ni gillar att jag lägger upp många bilder så gör jag det:




Jag, Anna N & Gustav


Sofia och Kristin dansar :)


Rebecca och jag


Långben och jag, eller jag är inte kort, är 171cm ;)


Larry och jag haha. Vadå han skrämmer mig?


Kristin, Mika och Monica


Jag och Sofia


Kan ni hitta min energidrickan bland vinen? :)


Gurra


Fredrik, Fille, Sofia och Anna N


Beti och Mirja


Grabbarna, Fredde, Fille och Eric ;)


Fredde D, Monica och Mika :D

Sen ska man förstås inte glömma dessa bilder:

Dogge och jag ;)


Fille, Dogge och jag igen :P


Eric och Fille på dansgolvet :)



Så, det var alla bilder och lite beskrivning på hur min kväll var. Nu ska jag äta frukost och sedan fortsätta plugga. Men vi hörs senare som vanligt. Sköt om er till dess ;). Juste, måste bara säga tack till Fredrik D och alla andra för en kul och trevlig kväll :D.

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Linda - ndaiL:

skriven

va kul!

3 Louise:

skriven

Verkar som ni hade en riktigt rolig kväll, synd att jag missade den! Men förhoppningsvis kommer det fler tillfällen =)

5 ⋆ Mysan - myafsolhem.blogg.se ⋆:

skriven

oh dogge doggelito :D

7 Anonym:

skriven

Killen i blått och svart alltså, oh my lord!

9 Anonym:

skriven

ASSSÅ FERHAT VARFÖR SPÄNNER DU DIG PÅ ALLA BILDER FÖR ? ..DET SER INTE BRA UT ..

11 minea - foto:

skriven

haha tyst :o

jag har hade en jättebra kväll igår.. jag sov från 6 till 9 imorse mahaha :D

13 F I L I P P A - fotobloggen♥:

skriven

hoppas du hade en bra fredag! :)

15 Florence:

skriven

sv: ser ut som en nice kväll^^



Jag skulle nog inte vilja bo ensam om jag flyttade förmodligen med killen eller med någon kompis ;) Puss

17 mariee:

skriven

fina bilder :)

19 Gina:

skriven

kollla in mina humor videos på svennemorsor och tattar invandrare på www.anagina.blogg.se

2 Elin

skriven

Svar JA, det är underbart med lördag :) eller vad tycker du?

4 LOU

skriven

Sv:det är 12,3 megapixel:)

6 Linda - ndaiL

skriven

Ja, igårkväll :)

8 Anonym

skriven

ASSSÅ FERHAT VARFÖR SPÄNNER DU DIG PÅ ALLA BILDER FÖR ? ..DET SER INTE BRA UT ..

10 bella

skriven

jo det hade jag vell, var hemma hos mitt ex och kollade på film oså :) hade du en kul kväll då ? :)

12 minea - foto

skriven

alltså........................ 15h hehe .. japp, jag var tvungen o förklara mer eftersom du e så trög

14 amanda

skriven

sv: ja på östra långgatan:)

16 Yuna

skriven

awww va roligt, ser ut som om du hade en jättetrevlig kväll igår ^^

18 Nawal

skriven

haha Dogge!!

varför ler du inte ferhattt??