Lördag

Allmänt
Vilken härlig dag det har varit idag. Solen sken, var varmt och så var jag på en otrolig bra humör, förstår inte riktigt varför. Inte nog med det så har jag pluggat jättebra idag. Som sagt, har varit en otrolig bra dag idag :).




Bakgården

Jag har inte gjort något speciellt idag förutom att jag har pluggat på psykologin. Sen har jag städat lite här och där och tagit en promenad själv och senare tog jag en lång promenad med Maria, 2 timmar. Varje gång jag tar promenad med Maria så flyger tiden iväg, de 2 timmar promenad vi alltid tar känns som 30min. Jag lovar. Så nu är jag hemma igen och ska snart fortsätta med plugget. Sen blir det att titta på Barcelonas match också ;).


På väg hem efter att ha tagit en kort promenad själv

Nu ska jag sätta igång med plugget igen så vi hörs ikväll. Förresten, blir ingen utgång är mig ikväll tror jag. Ska bara plugga och ta det lugnt ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 amanda:

skriven

HAHAHAHAHH förlåååt okej känner ingen dåda HAHAHAHAHAHAHA :D

3 patricia:

skriven

sv; tack! :D Jobbet gick bra :)

5 ebbaho:

skriven

hej!

haft en skön dag :)?

7 Linda:

skriven

S: Mjo, det är jobbigt men jag kommer kanske snart in i rutinerna :)



Mjaa, jag läste kris också på gymnasiet med dom olika faserna och allt annat :P



STHLM?! Lägg av nu! Jag bor inte där det vet du väl! Jisses, vi har nog snackat på bloggen i över ett år men ändå vet du inte jag bor i Skåne? Jisses Ferhat, SKÄRPNING!



Ffs vad jag saknar Sundsvall! :/

2 Katrin

skriven

one question:



säger man inte sjukskötare när det gäller kille?

säger man sjuksköterska till killar oxå?:o

4 evelina

skriven

jaa skitrolig:) de är bra tack,hur är de själv?

6 louise

skriven

du skriver bra, så det är intressant att läsa :)