Måndag

Allmänt
God morgon bloggen!

Då var man vaken igen och ska snart sätta sig vid plugget och plugga i ett par timmar innan jag går till skolan och har examinationsseminariet. Är jättenervös för jag har svårt för att redovisa för klassen fastän att jag har känt de nu i över ett halv år. Blir som sagt nervös, känns som om att jag blandar ihop allt jag ska säga och då skämmer man ju ut sig. Men nej, jag ska klara det här redovisningen. Det ska gå bra, inga misstag och fel kommer ske ;), hoppas jag.

Jag har examinationen kl.13.15 och den håller på framtill kl.17. Så efter skolan blir det att gå raka vägen hem, laga mat och sedan sitta hela kvällen och plugga på psykologin. För sen har jag ju examination på det också men det är inte förrän på torsdag eftermiddag :). Jag är lika nervös inför den examinationen också eller mycket värre. Men jag kommer säkert klara båda utan problem :D.

Vädret ser ut vara helt okej idag. Klar himmel, solen skiner och så är det just nu 8 grader. Undrar om det kommer bli varmare senare på dagen eller om det kommer vara så här hela dan framtill på kvällen när det då blir kallt. Men men, här får ni i alla fall två bilder.
Juste, för nån dag sedan frågade Amanda varför jag tar samma bilder hela tiden när jag pratar om vädret. Då vill jag säga att det är bara det enda utsikten jag har från lägenheten haha. Så här ser det ut:


Utsikten till vänster


Utsikten i mitten


Utsikten till höger

Så nu vet ni varför det blir liknade utsikts bilder hela tiden :D. Ska äta nu och sedan plugga. Men vi hörs senare på dagen efter att jag har kommit hem från skolan .

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Amanda:

skriven

naa igår va ja ute lite med min apa då sen hade vi match vi vann då 5-1 =) men sen bara plugg där emellan =/ blir dt träning å plugg med oha dt låter som ja inte har nått liv ahahaha?=) hoppas du har en bäst dag:D

3 Erica:

skriven

Det går säkert bra! :D

5 josefin:

skriven

fin utsikt :)

2 Mysan

skriven

Haha okej :)

Jo, helgen har varit bra! din med?

4 Erica

skriven

Det går säkert bra! :D