Plugggg

Allmänt
Tjaba bloggen. Hur mår ni? Själv mår jag som vanligt bra :).

Har varit hemma sedan kl.14 men jag har bara inte orkat sitta vid datorn för att blogga eller göra något annat. Så istället spelade man fifa10, skit grym spel, och åt McDonalds eftersom att jag inte hade lust och laga mat idag. Måste börja sluta äta skräpmat men inte just nu :). Efter det la jag mig i sängen och somnade om i nån timma så jag vaknade precis och insåg att jag måste börja plugga för det har jag inte gjort.

Idag hade jag som sagt två lektioner och det var omvårdnadshandledning. Allt hon sa var jätteintressant så det var inte jobbig lektion i alla fall :). Sen efter lunch så blev klassen delade i grupper med 7-8 personer. Så då träffades vi i gruppen och pratade lite kort om oss själva. Omvårdnashandledning är som ett möte då gruppen sitter och snackar hur det har gått i praktiken o.s.v. Så det var i alla fall en intressant lektion :).

Imorgon är det dags för examinations seminarium på utvecklingspsykologin. Jag är fortfarande nervös men på ett sätt så tycker jag att jag inte borde vara det eftersom att jag har en känsla på mig att det kommer gå bra för mig. Men men, imon kommer jag vara mer nervös ;).

Tyvärr blir det inga bilder i denna inlägg eftersom jag inte har tagit nå bild idag. Men som jag skrev igår, när utvecklingspsykologin är över då är jag tillbaka och kommer blogga mycket bättre. Vet att jag har varit dålig på att uppdatera men det är pga all plugg. Jaja, nu avslutar jag det här. HÖRS SENARE :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 M:

skriven

nja inge vidare, är tok förkyld.

och så har jag en jäkla massa plugg ja med :P