Träning

Allmänt
Kom precis hem från träningen och det gick faktiskt inte så bra. Kände som om att jag inte hade nån kraft i kroppen men det var ju ett tag sedan jag tränade också. Men nu måste jag ta tag i träningen igen.


Eric och jag

Det är jävligt kallt ute just nu. Jag frös hela vägen hem efter träningen och jag hade varken mössa eller vantar. Men nu har jag bestämt mig och ska imon med Eric till stan och köpa mössa samt vantar. Det kanske är snart dags och ha på sig fjällräven också, jag menar det. Man hoppas nu bara att det inte snöar nästa vecka :P.

Nu ska jag fixa en kopp te och sedan fortsätta plugga med utvecklingspsykologin. Jag hoppas att jag blir klar idag men det är lite svårt. Jaja, vi hörs senare ikväll. Ciaoo :D

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Jessica:

skriven

Åh va kul att höra! =)

3 Tess:

skriven

Då borde du ha min mamma i något ämne, hon jobbar som lärare på din utbildning, coolt :D

2 josefin

skriven

ja vill se DIG svettas juuu :(



sv: sådär, trött och seg, huvudvärk. sj? pusss

4 Mysan

skriven

wohouw, friskis :D där var jag också igår!