Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Anna:

skriven

ok .. de vill du ska ha en frågestund kul !



hur kommer det sig du vill bli ambulanssjuksköterska?



Ha en riktigt Underbar PÅSK!

3 Anonym:

skriven

Vad har du för religion...? Ber du eller ngt sånt?

5 Josip:

skriven

Fan vad najs att du pluggar i svall!!!!!!!!! Trivs du bra i lilla sundsvall'??

7 Emelie:

skriven

Hej, hur kom du fram till att du ville bli ambulanssjuksköterska? :)

9 Mia:

skriven

Varför vill du bli sjuksköterska/skötare? snäll jag var som skrev en fråga nu va? ^^

11 simone:

skriven

Okej hm...



Vilken är din favorit affär?

13 jonas:

skriven

Hej!

Skulle du kunna hjälpa mig och säga vad jag borde köpa för vårjacka? Jag har ingen aning alls och just nu har jag en snorgrön - SKITFUL, hehe.



Tack på förhand.

15 löölln:

skriven

vad är du mest rädd för?

17 It´s you and me ! - Smycke- & Dekor tävling pågår !:

skriven

Glad Påsk ! Hoppas du får en riktigt fin påsk :)

19 Angelica:

skriven

ställer senare har lite brådis just nu, cool header! :)

21 Ana:

skriven

Hur kommer det sig att du vill bli sjuksköterska ? :)

Glad påsk förresten :)

23 Zilla:

skriven

okidoki...



Vad tycker du om Sundsvall och människorna där? Mitt landställe ligger i ö-vik (1,5 timme uppåt) och vi brukar festa i Sundsvall därför jag undrar ;)

25 Emelie:

skriven

Hej, nu har jag frågestund på min blogg så gå gärna in och ställ en fråga :)

27 kalle bah:

skriven

kalle bah hälsar :D

29 LowPriceFashion:

skriven

Vilket land kommer du ifrån? :)

31 Louice:

skriven

hehe jo det är en bit:P

glad påsk

33 Anonym:

skriven

glad påsk ;D



vad är ditt favvo program/tv serie?

35 Anonym:

skriven

kejj, helt seriöst.

jag är bög och jag undrar om du också är det ?

du får tro vad du vill asså om att jag skämtar men så är det inte ?

tkr iaf att du är het o.s.v



glad påsk !

37 Liz:

skriven

Vad fick dig att vilja hjäpa folk på det här sättet? :) Lycka till med din utbildning!

39 amanda:

skriven

sv: visst ställer jag en fråga !



har du bra självförtroende ?

vad skulle du ta med till en öde ö ?

41 lina:

skriven

varför vill du just bli sjuksköterska? =)

43 Anonym:

skriven

Vad brukar du mest störa dig på när du ska få undervisning:)? Någon lärare som du hatar? älskar?

45 mikaela:

skriven

Hej! Har du alltid velat bli sjuksköterska?? =)

47 e:

skriven

Vart utbildar du dig till sjuksköterska i sundsvall? Jag vill fortsättutbilda mig när jag är klar till sjuksköterska. Hur många poäng behövdes ?

49 Noemi:

skriven

Tack för inbjudningen hihi :D



Är det jobbigt att plugga till sjuksköterska?

Vad får du göra (sjuksköterska)?

Är det kul att plugga till dä ?



Ha det super duper bra :D! Kramis



BTW: Gillar din blogg:D!

51 majja (L):

skriven

är det inte äckligt med medecin och typ sjukhuus lukten ?

53 Z:

skriven

Gillar du serien House?

55 ida:

skriven

vad anser du som det viktigaste att ha med i sin blogg?

57 Isabelle:

skriven

Jag vet inte riktigt vad jag ska fråga med tanken på att jag själv går den utbildningen. En fråga har jag iallafall. - Är utbildningen stressig?

59 Hazal:

skriven

när är du klar med utbildningen? :D

2 K I T T Y ♥

skriven

Hur länge ska du plugga för att bli sjuksköterska ?



Glad Påsk ! :D

4 Tila

skriven

Hej! var ju tvungen att kika in på din blogg när jag såg att du pluggar till sjuksköterska :) jätte intressant! här har du några frågor:



Hur kommer det sig att det blev att plugga på universitetet i sundsvall? verkade just den sjuksköterske utbildningen bra eller var det själva staden som gjorde att du valde det?



Vad krävs för att plugga till sjuksköterska? jag har själv tänkt tanken en hel del men har faktiskt inte kollat upp det nogrannare, har halvbra slutbetyg från gymnasiet och vet att jag antagligen behöver plugga upp endel innan jag ens kan söka.. Så därav frågan, vad krävs det? poäng, tidigare lästa ämnen, annan tidigare vård utbildning ? tell me :)



Vad har du fått göra än så länge?, vad är roligt/tråkigt, berätta om praktiker eller vilka ämnen som du gillar eller inte gillar



Vilken ålder har dem flesta som går sjuksköterska eller annan vårdutbildning? roligt att veta bara, är dem yngre eller lite äldre eller blandat..



Det var allt jag kom på nu. Ha det bra! kommer fortsätta läsa din blogg så keep up the good work =)

6 Anna

skriven

läste lite i din blogg .. du verkar verkligen va en kille som vet va han vill . d e bra . kommer säkeligen bli en grymt duktigt ambulanssjusköterska !

8 desiree !

skriven

Hej.

Mycket härlig blogg.

Kika hemskt gärna in hos mig, och lämna en kommentar. Om du gillar bloggen, varför inte följa den via bloglovin'? Ha en fortsatt trevlig dag.

Kramar :)

10 Miiqa

skriven

Hur många påskägg orkar du äta på en gång?

12 M o s i i e -

skriven

Är det inte läskigt att vara sjuksköterksa?

14 jonas

skriven

http://jonassen.blogg.se



titta gärna in :) hihi

16 Yasmin

skriven

Haha ja ja "grym fotograf". Vi ser hur grym du är på att ta bilder, Ferhat. Till och med jag är bättre haha...



Vad tycker "fittja-grabbarna" och de om att du bloggar? Anses ju "bögigt (det är det absolut inte), så vad tycker dem?



Din blogg är grym! (:

18 Matilda

skriven

Hej! fin blogg :) Glad påsk! Vad gillar du att göra på fritiden ?

20 nicole

skriven

ehh... vad har du för favoritmusik?:P

22 Eva

skriven

fin blogg..men är du bra på att laga mat..och vilken är din favoriträtt??

24 Locksen!

skriven

Klicka in här för att läsa mer och anmäl dig till Månadens blogg! Lycka till!



http://lillocksen.blogg.se/2010/april/manadens-blogg.html#comment

26 jennifer

skriven

Min mamma är undersköterska och funderar på att utbilda sig till sjuksköterska ( hon är 32 år ) tycker du att det är värt det ? :)

28 m'

skriven

sv; heeh okej :D jag ska snart ut i solen =)

30 Åsa

skriven

Älskar du ägg ?



Tack för inbjudan till frågestunden :)

32 Klara

skriven

Är det inte läskigt att vara/plugga till sjuksköterska? Jag tkr det verkar ganska läskigt...

34 Anonym

skriven

hur kommer det sig att du valde att studera just omvårdnad och inget annat?

36 Alicia

skriven

Haha okey^^ visst kan jag göra de;).

idoler?

syskon?

favvomat?

husdjur?

vilka bloggar brukar du följa?

hur länge har du bloggat?

varför bloggar du?

hur många bloggar har du haft?

Kram<3

38 amanda

skriven

sv: visst ställer jag en fråga !



har du bra självförtroende ?

vad skulle du ta med till en öde ö ?

40 M A T I L D A ♥

skriven

1. Har du varit riktigt kär någon gång?

2. Hur länge har du studerat till sjuksköterska?

3. Vad fick dig att börja blogga?



Det var mina frågor, ha en bra dag :)

42 Yasemin

skriven

hur många besökare har du per dag ?

44 Jenny

skriven

Vad vill du jobba med sen när du blir sjuksköterska? asså inom sjukhus eller inom psykvården med äldre männinskor och sånt.

46 Sabrina

skriven

Lycka till med dina studier!! :)

48 Ruddi

skriven

Hur länge har du studerat till undersjuksjöterska? MVH Ruddi

50 Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

skriven

Hur kom det sig att du blev intresserad av medicin och vilket sjukhus vill du helst jobba på?

52 MATHILDA

skriven

hur kom det sig att du kom in på att du ville bli sjuksköterska?

favvo godis?

favvodjur?



54 Moa

skriven

1. vad brukar du göra på fritiden?

2. har du alltid velat bli sjuksköterska, eller har du haft någon annan dröm att bli?

3. vems blogg är intressantast att läsa, amir, kissie, foki eller kenzas?

4. varför började du blogga?

5. har du någon förebild, vem?



ha de bra, kram!

56 Kattty

skriven

Hehjehe^^



Har du nått djur och vilket e ditt favvodjur???<33

58 sirada

skriven

vet inte riktigt vad jag ska fråga men vilken linje på gymnasium gick du i? :)

60 ange

skriven

okej, jag har en fråga! är du ihop med ngn och vad heter hon isåfall? :)