I'm a pimp!

Allmänt
Jag njuter verkligen av dagen. Solen skiner fortfarande och jag har musik på. Samtidigt spelar jag TV-spel och äter lite gott haha. Vad skön jag är ;). Finns ju inget och göra så därför gör jag inte så mycket. Men snart är det ju dags att göra sig i ordning inför kvällen. Lär ju bli kul. Grabbarna försvinner åt varsin håll, ena ska grilla med andra, den andra ska vara hemma och den tredje ska jobba. Ja, så därför går jag ut med några tjejer från klassen. Roligt roligt!! I'm a pimp!

Nåja, dags till att visa er magic tricken jag pratade om tidigare. Som sagt, har gjort detta förut men nu har det kommit en ny version och mycket bättre. Denna klipp gjorde jag till skvallerbloggen, gossips.se, så vi får hoppas på att ägaren lägger upp det på bloggen. I alla fall, här har ni det och det blir inga fler inlägg idag faktiskt. Så därför ses vi imorgon. Ciao och ha en trevlig KVÄLL ALLA, för det kommer jag ha! :)



Vad tycker ni? Kommentera gärna! ;)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 natalie:

skriven

åh vad kul och höra:) vad gör du? :)

3 Sabrin:

skriven

Hej igen ! hahahah trevlig helg själv:)

Gillar att du kommenterar min blogg (: Fortsätt göra det, så slipper vi ha en konversation hela tiden haha !

ha det bäst !

5 Wiilow:

skriven

Å tack!

Det låter som du kommer få en rolig kväll med tjejerna iaf =)



Kikade klippet och säger att det var bra gjort! Tummen upp!!



7 alexandra - VADFANSKAJAGHETA.SE:

skriven

sv: haha de va ballt fattade inte hur du gjorde =)

9 jennifer:

skriven

hur fan gjorde du det där??



sv;tack detsamma!

11 sofia http://vkl.blogg.se:

skriven

fin blogg :D

13 Anonym:

skriven

Sv; desamma desamma :) Roliga nyheter :)



Bra film!

15 sofi:

skriven

Sv: De va så lite så!

trevlig helg! :)

17 SUSANNAH:

skriven

ha ha jag kollar på den där om och om igen för du e sjukt snygg

19 Angelica:

skriven

Såg din video på gossips.se måste säga att du är en kille med många talanger.



Hur går det med pluggandet då?

21 Diana:

skriven

Coolt;) Checka in min blogg/ Diana <3

23 Nathalie:

skriven

Det där va coolt :D

25 ALICIA:

skriven

åh gud så coolt :D hur gör du!!

27 FERHAT - Studerar till sjuksköterska:

skriven

Latte Liten, det är DIN dator som hackar och inte videon. Jag har alltså inte pausat, verkligen inte!

29 Esra:

skriven

Hahaha duktigt

31 m o l l i e - fotoblogg.:

skriven

Jag har två frågor..



Jag förstår inte vad som du gör? Viker du bara ihop pappret sen viker upp det?



Sen den andra frågan är vad är det svarta som åker ner precis innan din bloggadress dyker upp i videon? ;)

33 Anonym:

skriven

hahaha det märks att du skrev samma kommentar till alla, för jag hade inget tips att ge dej ;)

35 Filippa:

skriven

Vad kul att du är tillbaka! :)

37 Ciiz:

skriven

du har fuskat på ngt sätt :D

39 Malin:

skriven

Wow, coolt trick! :)

41 Jessika:

skriven

åh, ballt trick!

43 K I T T Y ♥:

skriven

Häftigt, hahah :)

45 Emelie:

skriven

jakligt coolt :) hur gjorde du?

47 madeleine:

skriven

hahah läskigt! :D

49 Anonym:

skriven

tycker du e sjukt snygg! ;)

51 LIENE:

skriven

coolt! klippte du ihop två videor eller var det svårare?

2 ange

skriven

Jag ska spela första 9-manna matchen i serien imorgon. Mot Färjestaden på Öland.

Häftigt Magic Trick. Du tog ju sönder pappret. Lite läskigt, du borde vara med i Talang!!!! :)

4 A

skriven

riktigt coolt :D

6 kattisez

skriven

fyfan va grymmt :O! .. har kollat på videon 7 gånger och jag fattar fortfarande inte hur du gör de! .. sägsägsäg! :D .. hahaha riktigt grym är du :o

8 Moa Murderess - Scene Core Blogg

skriven

nice! :D

10 sabrin

skriven

okej.

12 Paparazzibecka

skriven

Tjaa!

Vad tycker du om det du ser på min blogg just nu?

Jag bjuder på musik, festbilder, fotograferingar av olika slag, videoklipp, vardagslivet och events som t.ex modevisningar och intervjuer.

KRAM

14 venus

skriven

haha asgrymt ju!!

16 Misswhatsit

skriven

Snyggt trick!

Tack för kommentaren i min blogg.

Ha en bra söndag!

18 Emelie

skriven

Fränt! Jag vill också kunna trolla lite :)

Ska lägga till dig, du har en intressant blogg.

20 Cindy

skriven

Coolt :P

22 iines

skriven

skit coolt !:)

24 Latte Liten

skriven

Nja du ;) jag såg allt hacket, där pausen sker.... :D

26 Latte Liten

skriven

Nja du ;) jag såg allt hacket, där pausen sker..

28 alex

skriven

haha 0.14-0.16 din stekare man ser att du fejkar :)):):)

30 Åkermanskan

skriven

Inte nog med att videon är underhållande, du är riktigt snygg också!

32 linda

skriven

Så jäkulskt grym!! vad ska du hitta på idag? Kram =D

34 Andrea

skriven

woow cool trick

36 Alexandra ♡

skriven

gud vad häftigt :D

38 LN

skriven

du är så jävla snygg! grrr <3

40 Matilda

skriven

SV: Gud vad coolt du! :) riktigt ballt! kanske satsa på att bli trollkonstnär? :)

42 Nawal

skriven

Hahahah yaniiiiiiiiiiiii

44 Melinda

skriven

jag vet hur du gjorde ;););););););););)

46 virre

skriven

coolt! fast ja tror jag vet hur du gjorde=)

48 Josefin

skriven

Hej! coolt trick du äger ju på att trixa och trolla tack för komentaren gör gjärna fler trixs hej då

50 Evelin

skriven

HUr gjorde du det där?