Ny magic trick nästa vecka

Allmänt
Sedan Gossips.se la upp min videoklipp så har många kommenterat och frågat när nästa trick kommer. Så jag vill bara säga att jag gör det när jag har tid. Jag har mycket plugg just nu att jag inte har så mycket tid för sånt. Men jag gör det när jag kan. Funderar på att göra en under veckan, så det får ni helt enkelt inte missa :). Bara att följa bloggen med bloglovin så missar ni nog inte det.

Har hittills inte städat så mycket här i lägenheten fastän att jag borde göra det. Men jag är sjukt trött på städningen. Hatar det verkligen. I början var det roligt men nu har jag tröttnat på det. För om jag städar nu så kommer det bli lika stökig imorgon, som det var innan haha. Det är dels pga plugget, att jag kommer hem helt slut och orkar typ inte göra något. Men nu måste jag ta tag i det, för det kan inte se ut så här varje dag. Folk är ju inte välkomna hit med när det är så stökigt hos mig. Men jag bör städa så folk kan komma och se på min lilla lägenhet :). Så här ser det ut just nu:

Mamma lär ju inte bli glad när hon ser hur lägenheten ser ut haha.


Allt det här läste jag till tentan jag hade igår :P

Tycker DU om att städa? Är det roligt eller tråkigt?

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Walle:

skriven

Att städa är säääämst! p.s vi vann igår med 2-1 ;)

3 Mathilda ♥:

skriven

Det är kanske inte det roligaste att städa. Men man blir jäkligt nöjd när man är klar och det är rent och fräscht ;)

5 Jasse:

skriven

sv:_ Nja inte så roligt att städa. Men det blir en stor skillnad när man är klar

7 Rebecca:

skriven

Haha ja ser det ut så här tycker jag nog inte att det är så himla kul :P

9 Filippa:

skriven

Jag gillar städa :D

11 Josefin:

skriven

Sv: Idag blev det att besöka min faster som fyllde år och igår var jag i stallet och red min häst :D

Btw, Jag tycker det är skit tråkigt att städa men om man har musik så är det kul host XD haha:D



Kram

13 Latte Liten:

skriven

Jag tycker om att städa, står inte ut med att ha det stökigt ;)

15 MANUSHAQE:

skriven

Jo, men det är ganska bra med mig, hur är det själv annars då ?

17 Freddie:

skriven

gillar inte städning förrän det är klart

2 Ninna

skriven

Det syns i alla fall att det händer något i rummet; att du är aktiv:)

4 malin

skriven

Haha okej :) tack , hoppas du oxå haft en bra helg :D

Jag tycker om och städa när jag är på det humöret annars är det skit tråkigt :P

6 natalie

skriven

najs:) vare kul på festen då?:).

jag var med kompisar igår, och kom precis hem, är med emma nu :)

8 Aldina

skriven

jag bokstavligen HATAR och städa haha ! :P jag låter min pappa sköta det åt mig(förutom mina böcker & garderoben då)

10 Linn

skriven

sv; Jo det är bra!

Vad har du gjort i helgen då?

12 liiza

skriven

sv: städing varigerar för mej, ibland är jag på städ humör och ilband inte ;)

14 sofie

skriven

njaa städning är nog inte riktigt min starka sida, men med hög musik på blir det lite roligare och när det är över är det jävligt skönt :)

16 Viktoria

skriven

jag tycker att det är kul att städa :D så länge ingen tvingar mig alltså ;)

18 Ojplojsoj!

skriven

Nja, ibland är det roligt att städa men annars tycker jag det är skit tråkigt.



Bloggen e bra!