Puls

Allmänt
Jag känner mig just nu som en lyktstolpe, alltså jag är så stel och har träningsvärk i hela kroppen typ. Undra om jag kommer ens kunna ta upp mig från sängen imorgon? Får se till att äta riktigt ordentligt nu. För er som inte fatta så har jag varit och tränat och det är därför jag har träningsvärk :).

Man måste våga bjuda på sig själv :D

Nu ska jag äta fullkorns pasta med köttfärssås och ÄGG. Sen blir det att börja städa lägenheten innan jag börjar plugga inför redovisningen imorgon. Hoppas det går bra och att jag inte gör bort mig. Hatar redovisningar, min puls brukar ligga på 120 innan redovisningen och imorgon kommer det säkert ligga på 200. Men tur att vi har många sjuksköterskestudenter där som kan ta hand om mig om det händer något mig med :). Nej, nu ska vi hopaps på att det går bra och inte dåligt ;).

Men men, dags att ÄTA och sedan städa. Vi hörs väl som vanligt lite senare. Ciao ciao!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Emmiq:

skriven

sv: Okej härligt att höra :)

Ja min dag har varigt chill! Jag har pluggat lite och ska snart göra middag.Din då ?



kram

3 Angelica:

skriven

Hallå där :)

Jo tack, det är bra. Solen skiner så man kan ju egentligen inte begära mer heller. :)

5 Martina:

skriven

Hej!



Jo, allt är bra med mig, lite trött dock. Själv?

7 frida:

skriven

sv: hej!:) allt är bara fint!:) hur är de sj?

9 Fahe:

skriven

SV: Haha okej, vore as nice av dig! :D

11 Marielle:

skriven

jo det är sant, haha =)

13 sanna:

skriven

trevligt att du kikat in på min blogg!

jo det är bara bra med mig idag, hoppas allt är bra med dig också :)

15 mikaelaa:

skriven

sv; jo så är det :D

17 emelieresander:

skriven

svar: självklart så händer det ju men liksom. men dem säger samma grejer på skolan som dem skriver på min blogg så jag fattar ju att det är nån på skolan. dem gör alltid sånt när dem är med varandra men inte när dem är själva.

19 Nathalie:

skriven

sv: jadå, allt är jättebra :) själv också?

21 Mel:

skriven

Hmm, köttfärssås med ägg? Gott? :P

2 Angelica

skriven

Jag har dansat Salsa i fyra och en halv månad nu.

Dansade iof kubansk salsa i en termin för elva år sedan och har dansat en massa annat när jag var ung haha.



Så hur dagen varit då?

4 Josefin

skriven

Sv: Hehe, jag och min mamma har samma skostorlek så vi delar därför har vi så många par;D

6 S A N N A

skriven

Hej! :)

Vad händer hos dej? :)



Kram.

8 Evelin

skriven

Joo det har jag haft du då? :)

10 E*

skriven

men de finns inget bättre än träningsvärk ;)

12 sanna

skriven

14 sophie

skriven

sv: hejhej, jo det är nog bara bra med mig! :)

16 mickis

skriven

Tjenare! Det är bara bra, förutom att jag är helt slut och har OCKSÅ träningvärk. Dock av dans och inte träning ;)

18 malin

skriven

Jag var hos doktorn igår för ryggen och så... :/

20 jenny

skriven

ja abslout, själv då? :)