Staaan

Allmänt
Kom precis hem efter att ha varit i min gamla skola och träffat mina gamla lärare. Det var skit kul att få träffa alla igen. Många tyckte att jag hade blivit man haha, men det kanske beror på att jag har tränat samt att jag hade lite skäggstubb idag :P. Fick dessutom äta lunch med Eva, den läraren som var på mig hela tiden under gymnasiet vilket jag är verkligen tacksam över att hon var det. Jag fick aldrig lämna klassrummet förrän hon blev nöjd med all svar jag skrev på tentan haha :). Eva: ''Nej Ferhat, du kan mer än vad du har skrivit ner. Gå och sitt på din plats och tänk igenom igen :)''.


Nu har jag som vanligt inte så mycket tid på mig just nu. Jag ska nämligen iväg med Chrille först till Skärholmen och sedan ska vi åka mot stan där jag ska köpa ett par converse skor och kanske jacka också, om jag hittar något bra :). Sen blir det väl att äta i stan också, fastän att jag har dålig ekonomi denna månad också. Det suger!

Men men, jag måste iväg nu. Jag bloggar när jag har kommit hem från stan eller så kanske jag mobilbloggar, vi får helt enkelt se ;). Ciao!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 mikaela:

skriven

sv; låter bra de:) min dag var då också helt okej!

3 Amanda:

skriven

Sv: Jasså, ni har lite annat system då. Har ni ändå 10 veckor praktik fast ni bara har den ena delen?

5 Tim:

skriven

WTF, 4 mobiler? Inlägget

Såg på bilden att det var en toalett rulle där, vi vill nog inte veta vad du har använt den till ;)

7 jennie:

skriven

sv: ja, självklart! bara lägga ner lite extra tid har redan hunnit med massor! :)

2 sanna

skriven

Ha en fortsatt trevlig dag/kväll :)

4 amanda ~ annasdotter

skriven

fast det är himla gött att vara barn. Man slipper städa sitt rum, ställa in i disken, betala saker själv, man har tom nån som torkar en i rumpan när man varit på toa. jag ser inget negativt med att vara barn hörrudu.

vuxen däremot. Blä. Räkningar, böter, ansvar. UUUUSCH ;)

6 Josefin

skriven

SV: Idag var jag i stan och såg teater med skolan sen så har jag varit hemma en stund och sen så åkte jag och mamma till stan och åt middag, sj?:D



Kram

8 Amanda H

skriven

haha va du där..tror ja såg dig :P