Sundsvalls Tidning

Media
Kommer ni ihåg när jag skrev att jag hade kommit med i Sundsvalls Tidning? Jo, idag kom Arieth med tidningen hem till mig. Hon hade nämligen köpt det när jag var nere i Stockholm, snällt av henne. Tack Arieth! I alla fall, det var nämligen så att de tog tag i mig timmen innan jag åkte till Stockholm. Då ställde frågan ''Vem vill du skicka till blåkullan?''. Jag visste inte vad jag skulle svara men då sa Arieth ''Skicka dig själv'' haha. Så då sa jag det.

Hahah ''blogga därifrån'' :P.

Aja, har annars inte gjort så mycket. Sov i nästan två timmar vilket jag ångrar att jag gjorde haha. Har nämligen inte pluggat något och har heller inte käkat. Så jag var tvungen att gå ner till Hemköp för att handla lite till middagen. Så snart är min ''middag'' klar och det blir pasta med köttfärssås. Gotti gott! Tog lite bilder på väg till hemköp, here:

Det är typ dimma över hela Sundsvall just nu



Nu ska jag äta och chilla. Tror inte det blir nå plugg så här sent för hjärnan lär ju inte funka. Men vi hörs nog imorgon efter tandläkaren. Kommer inte orka blogga på morgonen, så vi hörs imorgon vid lunch tiden. Ciaoo!

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 LEGENDEN:

skriven

haha vilken cool kille i tidningen ;)

3 JESSICA - bäverbajs ftw!:

skriven

SV: kanoners!

Johodå, nog har jag haft det alltid, håll man på med hästar och annat jävulskap så får man aldrig en dålig dag ;D själv? :D

5 amanda:

skriven

sv; haha ah ;)

7 amanda:

skriven

sv; haha ah ;)

9 emma:

skriven

härligt att de e bra me dig!!

ja bodde på krögarvägen,helt klart en upplevelse som fler borde pröva!!

ja röstar för att reinfeltdt flyttar in på krögarvägen ett par år så kan vi snacka om hur samhället funkar sen !!!:)

11 ida:

skriven

roligt med en lite mer utstickande blogg!

13 jenny:

skriven

jaha ja. men tack ändå! :)

15 malin:

skriven

okej , skönt att du vant dig :)

allt bra med dig ?

17 mikaela:

skriven

tack så mycket! jorå, det är fintint, självdå? :)

19 Tobbe:

skriven

Hej. :) Ja det är det. :) Själv? :)

Hur hittade du min blogg? :D

21 becca:

skriven

hur gör men ett eget tema? :) vill gärna veta

23 angelica:

skriven

Där var du xD hittade inte på internet.. ^^



SV: Haha ja solen brukar oftast komma fram när det är +20 ;) xD

25 Jennie:

skriven

Hej! Jo det är helt okej! Själv?

27 Linda Pettersson:

skriven

Hej, jodå det är bra :) Själv då?

2 Helene

skriven

Mm :-) Bra med dig å?

4 Amanda Rieem - EN MASJÄVEL

skriven

ha ja trökigt nog!! :D



kul med tidning! :D

6 amanda

skriven

sv; haha ah ;)

8 amanda

skriven

okej vad jobbigt =D trivs du i Sundsvall då? Men ska stänga av datorn snart så säger godnatt redan nu =)

10 Hannah

skriven

sv; Härligt att höra! :)

Med mig är det bara bra, ska strax lägga mig =)



Hur har din påsk varit? Firar du på något speciellt sätt?

12 Jennyh ☆ Svensk tjej på Malta

skriven

passa på att vinn ett armband i min blogg :) enda du behöver göra är att kommentera tävlingsinlägget att du vill vara med! kramar

14 Berfin Acar

skriven

Hej Ferhat, tack så mycket :)

Allting är jätte bra med mig, hur är det själv då?



Ha det bäst!

Kram Berfin

16 madeleine

skriven

haha men det är ju kul att höra, att du bloggar vart du en hamnar kanske? ;)

18 Anonym

skriven

sv: Hejsan! Allt är bra tack, haft en tuff dag bara :) med dig?

20 Advice giver

skriven

Ny blogg uppe för att hjälpa dig eller dina vänner!



Råd, beskymmer och tips kan ni få genom mig!

Jag ger er råd på vad som helst och kommer att försöka svara på alla som möjligt!

Om du väljs ut så hamnar ditt inlägg upp!



Sprid runt detta och hjälp mig hjälpa andra!

Kram från "One advice might help".

22 Paula

skriven

sv. Hej! Jo tack allt är bra med mig, trots min lila spruta igår! Vart pluggar du?

24 Cattis

skriven

Sv; hej, jo det är bara bra tack! Sjdå? :)

26 Johan

skriven

Tja det är bara bra, själv då? Shysst reklam för bloggen där, bra jobbat ;P

28 DEA

skriven

sv: tack dsm :) Jo allt är bra med mig, själv då?