Låga converse skor

Allmänt
Är helt slut efter att ha gått runt i Skärholmen i fyra timmar med Chrille haha. Först gjorde vi några ärende som Chrille behövde fixa och därefter var det dags för mina ärenden. Jag gick först till H&M och köpte ett par ljusa jeans. Har aldrig haft på mig men den här gången tyckte jag att det är dags, för jag kan inte bara ha mörka jeans på mig varje sommar.

Efter det gick jag till Nilsson för att köpa converse skor, men det fanns inte exakt den skon jag ville ha. Jag ville alltså ha ett par marinblå låga converse skor med tjock fotsula men det fanns endast låga converse skor med TUNN fotsula. Så nu får ni hjälpa mig här, vilka av dessa skor tycker ni passar bäst under sommaren. Ska det vara skor med TJOCK eller TUNN fotsula? Det ska såklart vara marinblå!



KOMMENTERA VILKEN AV DESSA SKOR NI TYCKER ÄR SNYGGAST :)

Kommentera inlägget här:

 

Kommentarer:

1 Two olsson sisters:

skriven

Hmm... tjocka är nog snyggast.. vad tycker du själv?! Om du gillar tjocka varför tvekar du?^^



SV: Jo försäkringar tar vi väl, haha^^ Men det går ju sönder i alla fall ju, haha//Emma.

3 nadia ak:

skriven

smala tycker jag :D

5 Linda M:

skriven

Jag tycker också att tjock sula är snyggast och skönast!

/Linda

7 Emelie:

skriven

Tjocka, klassiska! De smala känns inte som Converse :)

9 Maria:

skriven

tjocka!:)

11 Anna:

skriven

dom tjocka:)

13 evelina:

skriven

jag tycker nog tjock ;)

15 Mikaela:

skriven

den tunna! dom andra ser killiga ut.

17 my:

skriven

lätt tunna.

19 emil (även kallad kungen):

skriven

låga!

21 Sandra:

skriven

tjocka helt klart.

23 sarah:

skriven

Hej =)

Ska jag vara riktigt ärlig så tycker jag inte att det är snyggt med converse över huvudtaget ;P

Kramar

25 E*:

skriven

haha! jag har inte haft det på sjuuuuuukt länge, fan va jag saknar de! ;>

27 jennpenn:

skriven

dom låga/smala tycker jag är finast :)

29 Anonym:

skriven

Jag tror tjock sula

31 Fanny Strömberg:

skriven

du är typ jättesnygg! och tjock sula röstar jag på :)

33 Malin:

skriven

Dom med tjock sula skulle jag ha tagit :) dom var snyggast.

35 K:

skriven

Är nyfiken på hur du hittade min blogg... =)??



Jag tycker dom tjocka, kan vara oskön med dom smala om man trampar på någon sten.



Tjocka

37 Benjamin:

skriven

Hej jag tycker att du ska ha dom till höger

39 Marielle:

skriven

jag tycker låga är snyggast =)

41 Anonym:

skriven

Killar passar bäst i de tjocka sulorna! :D

43 Nabil:

skriven

Som någon sa ovan: killar passar bäst i tjocka sulor!



Så kör på det.

2 sofie

skriven

tjocka , :)

4 Johanna mamma till 2 prinsessor

skriven

eum då skulle jag säga tjocksula, kan vara skönare oftast när det är lite tunnare så blir det mer kännbart vad man går på om man har otur.

6 Tea

skriven

dem smala! :)

8 Nathalie

skriven

Jag tycker dom med tunn sula . Dom är mycket fräckare . men om du vill ha en "retro stil" skulle ja ta dom med tjock sula . :) .

10 Aldina

skriven

tjock sula ser snyggare ut på killar :)

12 johanna

skriven

Vet inte den med smal sula va snygg men tycker ändå du ska ta den med tjock den är alltid snyggast! =)

14 Mikaela

skriven

den tunna! dom andra ser killiga ut.

16 Mikaela

skriven

oj, du var visst kille. (A)

18 Victoria ♥

skriven

dom första! :D

20 lullu

skriven

Såklart att jag kan göra!

Tror att tjock sula skulle passa dig bäst

22 Clara

skriven

Tjocka, det är lite mer klassiskt:) Lycka till

24 Lina

skriven

sv; jag praktiserar på lassa så ingen skola bli de för mej förrän v.19 =)

26 Lisa

skriven

Min åsitk är: Antingen höga converse med tjock sula eller låga converse med smal sula. Höga ska dom vara, inte låga haah! Sorry måste bara säga vad jag tycker :)

28 gabrielle

skriven

jag tycker dom tjocka, men färgen svart! hehe.

30 Yasemin

skriven

converse med tjock sula ;)

32 AnnsofieV

skriven

Converse med tjock sula är väl odödligt, även om de med tunn sula är nya it grejen i sommar så kan du inte misslyckas med ngn av dem!

34 cindy

skriven

snygga vilka du än väljer

36 nippan såklart

skriven

Marinblåa :D

38 Siri

skriven

Hejsan. Roligt att du tittar in på min blogg! Hur hittade du den ? (A)



Svar; jag måste säga det tjocka har själv bara av den tjocka modellen... men det beror ju på hur du känner de smala kanske blir tunnar och inte så varma i sommar? vad vet jag... men jag har haft tre par converse och alla har tjocksula så mmåste säga tjock för det är det ända jag vet om den! ;) Fin blogg annars!

40 Emelie - fotoblogg

skriven

Tjocka skosulor för tusan! Det värsta som finns är låga!!!

42 Billiga Converse

skriven

Här listas svenska och utländska onlinebutiker och deras priser på converse: http://www.billigaconverse.nu